Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Hangi isim yakışır sana?

Hangi isim yakışır sana?
 

Saçlarının omzuna yakıştığı kadar…

Seslere daha ilham verilmemişken, hangi isim yakışır sana?

Sır susar, âşık susar.

Gökkuşağı renkli mateminde, mum ışığı aydınlığında ararken seni, ne dipsiz kuyular gördüm Yusuf’un bulunduğu…

Dervişin asasına dayandığı gibi secdenin bağrına dayadım yokluğu…

Kanlı dizlerimle yakarışa şahittir yer kabuğu.

Güllerin perisi, Bengisu bırak çatlamış ruhuma!

Ellerin suskunluk, kapatmış öz ağzımı.

Kanattım kalemin uçlarını, kan damlar mısralardan…

Bu kadar sessiz ve çaresiz bırakma beni, bıktım artık başı eğik tenhalardan…

Yan yana sesler getiriyorum, geçmiyor kulağa aşinalığın yanından…

Sana sesleniyorum!

Suskunluğum sana!

Depreminden evlerim yıkılsın!

Sessiz bir çığlık bıraktım, yalnızlık enkazları altında…

Gül yaprağı şebnem yolunda,

Payendeki bülbül ölümsüzlüğe uzansın,

Zem zem dudaklarında…

Bedenimden lif lif ayrıldı ruhum,

Damarı kesildi gecenin,

Oluk oluk yıldız yağar,

Uykusuzluğun krallığında…

Ne varım ne yokum,

Karşımda dikildi yine bedevi sorular…

Seslere daha ilham verilmemişken,

Cevabı dillendir.

Hangi isim yakışır sana?

Aşkımın Leyla’sı Mecnunu kıskanıyorum.

Sırları çözüyorsa kabir,

Razıyım gelsin münker nekir!

Şüpheden gayrı cevap dillenir,

O bir ve tektir!

 
Toplam blog
: 5
: 368
Kayıt tarihi
: 25.06.09
 
 

29 Mayıs 1979 Antalya doğumluyum. Gazi Lisesi mezunuyum. Uzun bir dönem dekorasyon işleri yaptım.Pro..