Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Hangi şiir alır da getirir seni anne

Hangi şiir alır da getirir seni anne
 

Beni öp sonra doğur beni...Cemal Süreya


Seni annem gibi sevmek istiyorum

Dedim

Seni ben doğurdum ya dedi...

*

Her çocuğun suçu da yazgısı da anne karnında başlar...

*

Senin soyadın babamın adı keşke sadece bunun için sevseydim seni !

*

'' Yılan su getirir yavru serçeye / Kısır kadın, maviş bir kız doğurmuş, / Memeleri bereketli ve serin../ Sağıyor yeşil . '' Ahmed Arif

*

Ben seni şiirlerde bile eksik yaşıyorum ... Karnın gibi sar  , Yeniden büyüt  beni !

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..