Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '16

 
Kategori
TV Programları
 

Hangimiz Sevmedik dizisi başlıyor !

Hangimiz Sevmedik dizisi başlıyor !
 

Hangimiz Sevmedik Dizisi


Oldukça kalabalık kadrosuyla dikkatleri üzerine toplamayı başaran ''Hangimiz Sevmedik'' Dizisi, çok yakında başlıyor. Başrollerin de Can Yaman ve Selen Soyder'in, bulunduğu dizide bir çok tecrübeli oyuncu bulunmaktadır. Açıkcası beni en çok heyecanlandıran isim ise ''Cengiz Bozkurt'', olmuştur. Leyla ile Mecnun Dizisi'nden, ayrıldıktan sonra aynı rolle tekrar ekranlara dönmeyen Bozkurt, bu sefer Hangimiz Sevmedik Dizisi'ne, Erdal Bakkal Tiplemesiyle geri dönüyor. Üç aydır çekimlerine duraksamadan devam edilen dizinin nihayet sonlarına gelindi. Oldukça ilgi odağı olan dizinin şimdiden hayranları ve hayran sayfalarını görmek mümkün. Bizlere sıcak aile ortamını ve sadece eskilerde bulunan o inanılmaz aşk'ı, anlatacak olan dizimizin ilk tanıtım videosu yayımlandı. Dizi'nin yapımcısından aldığımız haber'e göre iki hafta içinde dizinin yayımlanması bekleniyor. Ratingler de oldukça iddialı olan dizi için geri sayım başladı. Blogumu takip edebilirsiniz :)

http://www.hangimizsevmedik.net

 
Toplam blog
: 11
: 1123
Kayıt tarihi
: 24.02.16
 
 

Meraba, ben Hakan. 20 yaşındayım, Dizi izlemeyi çok seviyorum, izlediğim dizileri kaleme alıyorum..