Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları
 

Melez prens afişi


Onunla ilk karşılaştığım günü net hatırlamasamda sanırım Tv'de görmüştüm ilk olarak. Ama gerisini çok iyi hatırlıyorum. Sonra vcdsini aldım. Sonra sinemada takipçisi oldum. Bir ara onlarla yatıp onlarla kalktım. Küçükken kendimi onlardan biriymiş gibi hayal ettiğim günleri dün gibi hatırlarım. Bilgisayarıma arka planlar yaptım. Onlarla ilgili her haberi takip ettim. Az ağlatmadılar beni bazı sahnelerde. Az zaman geçirmedim onlarla. Kimden bahsediyorum? Tabi ki küçük büyük belki de yaş sınırı gözetmeksizin bu kadar büyük bir hayran kitlesine ulaşan Harry Potter'dan... Her güzel şeyin bir sonu varmış gerçekten. Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi gelen Harry Potter'ın da sonu geldi çattı. Harry Potter ve Ölüm Yadigarları 2 part halinde vizyona giriyor. 1.part Kasım 2010 da. 2.part Temmuz 2011' de vizyonlarda. O da 3d furyasına katılmış. "Efsaneyi 3d ile tamamlayın"diyor. Hakikatten bir efsane. Yazar J.K.Rowling'e teşekkür etmek istiyorum. Yönetmenler de çocukluktan gençliğe doğru karakterlerin yaşadıklarını çok iyi işlemiş. Yaşadıkları zorluklarda onlarla paralel olarak büyüyor tabi. Umarım (ki bence öyle olur) muhteşem bir final olur. Tadı damağımızda kalır. Tabii gözümüzde birkaç damla gözyaşı. Belki bir sahneye duygulanırız. Belki seri bitiyor diye. Belki yeni "Harry Potter"lar gelir. Ama bu seri asla unutulmaz...
 
Toplam blog
: 12
: 1356
Kayıt tarihi
: 11.10.09
 
 

Öğrenciyim. Film izlemeyi severim. Canım birşeyler istedikçe yazarım. Ne olduğu farketmez. Bu blo..