Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '17

 
Kategori
Söyleşi
 

Hasenat Derneğinin Etkinliğine Katıldık

Hasenat Derneğinin Etkinliğine Katıldık
 

Hasenat Derneği toplu resim


Cumartesi günü çok Hareketli geçti. Önce Bağımsız Hareket kursu sonra Engelli farkındalığı Semineri ve akşam da Hasenat Derneğinin Eğitim geleceğimizdir Semineri.

Ben duyabildiğim Konferans Panel bilgi şöleni kendimi geliştirebildiğim her etkinliğe katılmaya çalışıyorum. Burada da Mustafa Kapı kayayı dinledik gerçekten çok şey öğrendim. Kendimi tekrar çek etmem gerektiğini ve gelişimin ve değişimin okuma süreçlerinin ömür boyu süreceğine bir kez daha şahit oldum. Hocanın kendisinin ve kızının da Disleksi olduğunu yani Engelli camiasından olduğunu öğrenmiş bulundum. Orada Eşlerden Çocuktan bahsetti. Eşlerin kol kola gezmesi gerektiğinden bahsedince Hocam ben herkesin koluna giriyorum dedim.

Çok hoş bir akşamdı. Hayrat Vakfı Başkanı Abdullah Peköz Hasenat Derneği Başkanı İhsan Kantaşlıya ve arkadaşlarına çok teşekkür ederim; bu başarılı organizasyondan dolayı tebrik ederim.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..