Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Hasretle Beklenir Sevilenler

Hasretle Beklenir Sevilenler
 

Sizlere gönül dolusu selam
Sizlere selamların en güzeli
Kilyos sahilinin hırçın rüzgârında
Uçuşan martıların kanatlarında
Karadenizin coşkun dalgalarında
Sizlere selam olsun dostlarım…

Sahilinde kumsalını yol eyledim
Kilyosu kendime diyar eyledim
Gecelerde sabahı zor eyledim
Rüyadan kan ter içinde uyandım
Her sabah umudu yanıma aldım da
Yıllarca peşinden koştuğum umutları
Gecelerin sessizliğinde yazdığım şiirleri
İki damla gözyaşıyla sizlere yolladım
Özlem duygularımla selam olsun…

Kilyos sahilinde uzun kumsalı   
Deniz’in hırçın dalgaları sizleri arar
Sizlerin yokluğunu anlatır şiirlerim
Bak nasılda hızla geçiyor zaman
Denizin mavisini
Baharın kokusunu almadan
Yavaş yavaş bitiyor ömür
Nisan bitti mayısa da az kaldı…

Öylesine bir yol hikâyesidir
Sizlerle bir başkaydı zamanı yaşamak
Cemal, Süleyman, Bülent, Barış
Güzel dostlukların şanslı adamıyım
Dağ gibi delikanlı dostlarım var
Hasretle beklenir hep sevilenler
Çünkü hep akla gelir çok özlenenler
Kilyos yeli ılgıt ılgıt esende
Güzel dostlukların yoldaşıyım ben
Dostlarıma uzaklardan selam olsun…

Gurbete açılan yollar kadar hüzünlü
Biliyorum bende herkes gibiyim
Biraz hüzün biraz gam biraz tebessüm
Sonra olur yüzümde bir gülümseme
Bir yanım rengârenk çiçekli ilkbahar
Bir yanımda kumsalında fırtına var
Şarkılar buda geçer dese de
Soluyor bahçemin nadide çiçekleri
Öyle saf öylesine tertemiz ki
Dudağımdan dökülen şarkılar gibi
Ama yorgun ama biraz kederli
Dostlarıma yürekten selam olsun…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..