Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hatıralar geçiti

Hatıralar geçiti
 

Bir sonbahar akşamında eve dönüş yolunda tanımıştım seni...

İkimizde ayrı kaldırımlarda gözlerimizi birbirimizden alamazken direğe çarpmamla yıldızlarda katılmıştı aramıza. Belki de çok sıradan ama bizim için olağanüstü bir aşkı büyüttük içimizde o çarpışmadan sonra. Okuldan çıkınca; beni otobüs durağında bekleidiğini bildiğim için o uzun yol bana 5 dk gibi gelirdi. Yağmur, kar, ayaz bize vız gelirdi hepsi nimetti bizim için..

Hatırlar mısın; bir akşam kavga edip görüşmeme kararı almıştık ve sen yarım saat sonra beni arayıp içim acıyor hadi buluşalım dediğinde yağan yağmura aldırmadan gece kollarına koşmuştum. Evin önündeki parkta yağan yağmur altında tazelemiştik aşkımızı bir kez daha...

Sonra askerliğin çöktü karabasan gibi üstümüze.. Birden değişiverdin.. Bende anlamazdım ki kendimce küçüktüm daha.. Uzaklaştın benden. Herşeyi birlikte yapmaya o kadar alışmışım ki kendimi rüzgarla yolunu kaybeden bir yaprak gibi savunmasız ve yapayalnız hissettim. Bana hep '' bağlı ol ama bağımlı değil'' derdin ama görüyorum ki sen bağımlı olmam için elinden geleni yapmışsın.. Haklısın tek suç sende de değil hani ben niye herşeye kandım.. Bırakıp giderken hiç üzülmedin mi? Beni askerde arkadaşlarına anlatmışsın beni bana anlatsaydın ya...

Sonuçta hepsi hatıra olarak kaldı içimde kapanmayan bir yara olarak, özlemim olarak kaldın. Hani bir söz vardır:
'' Lavtadan dağılan müzik aynı
Ama nağmeleri çıkaran teller ayrıdır
Hep yanyana ol ama fazla sokulma
Unutma tapınağı taşıyan sütunlar da birbirinden ayrıdır''

Ben bunun ayrımına varamamışım. Ben sen olmuşum.. Yine de hakkında söyleyebileceğim tek şey o kadar yaşanana rağmen:

'' Seni Seviyorum
Seni Seviyorum
Seni Seviyorum
Olmayan Erkeğim gibi... ''

 
Toplam blog
: 10
: 730
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Eğitimimi Konya'da tamamladım. Yüksekokul mezunuyum ve dalgıçlık eğitimi alıyorum. Yüzmek benim için..