Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hatırlar mısın? Sen benim...

Hatırlar mısın? Sen benim...
 

sadece gittin mi?


Cebimiz boş, hayallerimiz zengindi bizim. Satın alınamayacak, satılmayacak bir sevdaydı bizimkisi, hatırlar mısın?

Sen benim dünyamı yıkıp da gittin, arkana bakmadan, sigaranı deli gibi içine çekerek. Duydum ki bir gün bizim satın alamadığmız sevdayı, senden satın almışlar. Uzaklarda çok mutlu olacakken, sen aşkı uzaklarda buldun mu?

Kırılmadım, incinmedim, yorulmadım, vazgeçmedim... Yıllar sonra gözlerini gördüğümde sen çoktan benden geçmiştin. Bilirsin benim satın aşkları seçme gibi lüksüm yoktu.

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..