Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '20

 
Kategori
Güncel
 

Hay Allah Niye Korona Olmadım!

Tedbir falan almadığı halde şansıyla (çünkü Korona biraz şans) Korona ’ya yakalanmayan ya da Korona’yı hafif atlatanlarla konuştunuz mu?

Sanki hava atar gibi; dalga geçmeler, bunda ne varmış, Korona da neymiş…

Ya içimden kızıyorum ve “Keşke yakalansa ya da ağır geçirse görse gününü!” diyorum valla!

Saygısızlar!

Cahil bunlar ya! Ülkede cahil aramayın bunlar işte!

8 aydır ne Korona ne bir şey, buna rağmen ben hala maskeyle yatıyorum! Sorumluluk sahibi bir insanım. Ben hasta olsam belki beş on kişi daha hasta olacak. Belki bazılarımız ölecek.

İnsanların hastalığı, ölümü hafife alınamaz.

Gerçi ciddi yakalansa anlar ama olmamış işte!

Akraba cenazesine gittim mecbur. Kalabalıklara yaklaşmamak için kaçıyor, uzaklaşıyor bir terslik olmasın diye kendimi yırtıyorum!

Bana gülüyorlar, dalga geçiyorlar!

Ama işte Korona’nın da adaleti var, o gün bana gülenlerin bazıları bugün hasta!

Bu önemsemenin altında sanki reklamını yapar gibi bir hava atma var: “Korona ‘ya yakalandım, evde herkes Korona”

Üzüntü, endişe falan yok “Ne var ki bunda hiçbir şey olmaz”

Böyle diyenin yoğun bakıma girmesini ve (ölmesin ama) o acılı süreci yaşamasını istiyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..