Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayal Saati

Sevda yoksunu yüreklere

Kırlangıç gözyaşları akıyor

Yorgun düşlerden uyanıyorum ansızın

Galibiyetlere kuruyorum hayal saatimi

Saatin tiktakında parmak izlerin...

Gene zamansızlaşıyor zaman

Yoksun,

Yokluklar utanıyor en çok varlığından

Yoksulluğunun bedelidir bu aşklar bilesin

Kadranından kan akıyor

Mezarımda son morfin

Unut(uyorum) son gözleri

Ve son sözleri baharların

Saat gene akıyor sensizliğe

Kadranı gene yalnızlık...

Görünmez kuyulara bırakıyorum hayalleri

Hayat tüm nidasıyla karşımda öylece

Namlusu yüzümde haykırırcasına

Kuyular derin

Sevda yoksunuydu yüreğin

Kırlangıçlar ağlıyordu

Sen el yordamlı bakıyordun hayata

Saat vuruyor yüzüme sahte duruşları

Kadranında düş(lerim)...

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..