Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerde sen

Hayallerde sen
 

Gülü nazar etmişler gonca güle dönmemiş
Ondandır ağlaması, figanı bülbüllerin.
Canan tatlı uykuda öpmeden uyanmamış
Beni o yar anlardı, faydası yok ellerin
Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

Hangi rüyayı görür, gülücük var yüzünde
Başka bir şey düşünmez sevda gezer özünde
Ben de özlem duyardım yatmak için dizinde
Tadına doyum olmaz şeker tadar dillerin
Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

Dalga dalga saçları dağılmış yastığına
Bir öpücük kondursam, kurumuş dudağına
Yar beni davet etse sevda kokan bağına
Çiçeklere bezenir, ala döner dalların
Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

Baktıkça gül yüzüne yaşam tazeleniyor
Gönlümde sevda denen meşaleler yanıyor
Yaram kabuk bağlıyor, acılar son buluyor
Sızısı kayboluyor, açılıyor kolların
Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

RABATLI bu gün yine özlem koktu dizeler
Aktı gönlüme sular, sele döndü gözeler
Heceler seni yazdı, andı seni yazılar
Bana umut veriyor cilvelerin hallerin
Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....