Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '13

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Hayallerim, emeğim, yolum. (Bademli)

Hayallerim, emeğim, yolum. (Bademli)
 

Bademli


Tüm gezi sırasında daima burun dönüyorum. Kıyı seyrinin kaderi sanırım bu. Dikili den çıktıktan sonra da burunları dönerek ilerliyorum. Tayfun kaptanın önerdiği Maldivler'de bile bunu göremezsin dediği iki adanın arasındaki sığlıktayım. Dip pırıl pırıl. İlerledim ve ılıca tarafına dönerek kalem adası ile ana kara arasında demirlemiş olan iki yelkenlinin yanına demir attım. Ahhhh bir buzlu bira olsa şimdi.

İçeri girerek kendime bir kahve yaptım. Dün aldığım meyvelerden yedim. Yalnız olunca yapacak pek fazla şey yok. Sonunda Çandarlı ya doğru yoluma devam ettim.

Ilıca'da balık çiftlikleri başlıyor. Burnu geçtikten sonra ileride sancak tarafında adalar göründü. İskelemde tersane benzeri bir bina var. Önü martı yığılı . Sancağımdaki adalarda bir yığın balık çiftliği var. Bu berbat bina da sanırım onların işletme binası.

Rüzgâr pupa dan geliyor. Dalgalar büyük ama fazla etkilemiyor. Karaya baktığımda tepede beton yığınları görüyorum. Güzelim tepelere yapılmış yazlık evler. İnsan hiç olmazsa yaptığı sitenin içini ağaçlandırır. 

 
Toplam blog
: 55
: 313
Kayıt tarihi
: 10.11.12
 
 

Yaşamımın büyük bir bölümünde , kafam kuma gömülü KARADAN DENİZE bakmıştım. Bundan böyle kafamı k..