Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

20 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Hayat bana ne verdi

Hayat bana ne verdi
 

Bir gönül gömdüm toprağa,bedeni mezar olsun
Bir duygu gömdüm yüreğe,adı kader olsun
Başımda öten kuşlar, dertlerime ortak meram olsun
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Gözlerim kör olsa idi, mecal yüzünü görmeseydi
Ellerinden tutupta, sana gönül aşk eylemeseydi
Dudaklarımızdan dökülen yalancı sözler, aşk namesiydi
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Seni bana sorduklarında, duygularıma gem vursaydım
Dudaklarımda dökülen, evet kelimesine yok saysaydım
Nikah masasına senle olan aşkı imzaya şerh koysaydım
Ben bu hayattan ne umdum. hayat bana ne verdi.

Koynumda sıcaklığını, dudaklarında ulaşılmaz tadını
Sıkı sıkı sarılarak, boynuma doladığın şevkatli kollarını
Sağlıkta ve hastalıkta, duymaz olaydım o temiz dualarını
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Şimdi gönlümden, gözümden uzaksın dönmeyeceksine
Kader ağları ayrılık getirdi ,artık hiç sevmeyeceksine
Ne sual ettim, sana kadir kıymet bilmeyeceksine
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Burnuma hasret özlem kokar, senden olan meyvalara
Kavuşacağım diye açtım ellerimi, Allahıma ettiğim dualara
Savuruluyorum her özlemde, sağa sola uçsuz bucaksız yollara
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Kaderim diye boynum bükük, isyanım yok Allahım'a
Birgün cevap gelecek, Allah'a havale ettiğim yaptığım dualarıma
Kadir kıymet bilsinler sevsinler diye, dualarım hep kızlarıma
Ben bu hayattan ne umdum, hayat bana ne verdi.

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..