Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '15

 
Kategori
Danışmanlık
 

Hayat çekirdeksiz üzüm

Hayat çekirdeksiz üzüm
 

Tercih Sizin...


Sevmek. Sevilmek. Bir olmak. Birlikte güçlü olmak. Hayatı paylaşmak. Çoğaltmak. Üretmek:)) Okuyunca, yazınca, duyunca bile insanın içini ısıtan, coşturan  kelimler yan yana gelebiliyor da, iki kişi neden gelemiyor:)

Nedir kendimizle, sevdiğimizle alıp veremediğimiz? Nedir o bir türlü çözülmeyen sorunlar? Nedir bizi iki kelam güzel söz kullanmaktan alıkoyan? Nedir o ne dedi ben ne dedim çekişmesi?

Hayat bu kadar uzun mu? Uzun olsa ne olacak ki... Doyasıya yaşayamadıktan sonra. Sevgiden, sevgiliden uzak olduktan sonra. Ne olur biraz karşımızdakini dinleyebilsek, anlamaya çalışsak, hak versek, özgürlük tanısak. Ne olur 'ben' diye başlayan cümleler yerine 'şöyle olması beni mutlu ederdi' diyebilsek. Kendimiz olabilsek. Kendimizi sevebilsek. Kendi yaşam alanımızda ona da yer açabilsek. Birlikte üretmenin, gülmenin, eğlenmenin, ağlamanın, karşı koymanın, desteğin keyfini doya doya yaşasak. En azından en küçük tartışmayı kişilik çatışmasına dönüştürmeden bitirebilmeyi bilsek:)

Ama hayır... Son sözü ben söylemeliyim değil mi? Kapıdan çıkıp giden ben olmalıyım değil mi? O aramadan ben aramam değil mi? İlk özür ondan gelmeli değil mi?

Kendinizden, kişiliğinizden, saygınlığınızdan, sevginizden, dürüstlüğünüzden, cömertliğinizden ödün verin demiyorum. Aksine, sizi siz yapan onlar. Ama lütfen abartmayın:) Egonuz bir süre sizi yönlendirmesin.

Birazcık iç sesinizi dinleyin. Gerçekten bitti diyorsa yürekten affedin, size yaşattığı her gün ve her şey için teşekkür edin, yaşam dersinizi alın ve sevgiyle hoşça kal deyin. Ama hala yanında kalmanız gerekiyorsa dinlemeyi öğrenin, anlatmayı öğrenin, susmayı ve konuşmayı öğrenin. İnanın çok ama çok şey değişecek hayatınızda.

Sevdiğiniz, değer verdiğiniz, özlediğiniz kişi için, sizin için, ikiniz için hayatı çekirdeksiz üzüm tadında yaşayın:)

 

Sevgiyle...

Yaşam Koçu & Meleklerle Hayat Danışmanı & Access Bars Uygulama

feridehocaoglu@hotmail.com

feridehocaoglu7@gmail.com

facebook.com/feride.hocaoglu.5

 

 
Toplam blog
: 38
: 185
Kayıt tarihi
: 10.09.15
 
 

Reiki Master & Access Bars Uygulama & Bireysel Danışman ..