Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Hayat işte...

Hayat işte...
 

hayat işte...


“İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir”

Ne düşüneceğimi bilmiyorum bu aralar. Gözlerim uzaklara dalıp gidiyor, hep. Bütün gün uzanmak sadece düşünmek istiyorum. Sonra uzaklara gitmek isteğim geliyor aklıma. Hiç bilmediğim, hiç görmediğim yerlere gitmek.

Bilmiyorum…

         Özgür kadın olmak isterdim…Bir nevi seyyah.. . Ekmeğimi günü birlik işlerde çalışarak kazanmayı mutlu olduğum yerlerde kalmayı yani günü birlik yaşamayı isterdim… Bugün buradaysam, yarın başka bir yerde olayım... Yeni yerler görmek yeni insanlar tanımak, doğayı keşfetmek alabildiğince basit yaşamak isterdim; Ama zevk alarak istediğimi yaparak sadece ben olarak, sadece kendim için yaşamak isterdim..?.ki.

       Bu hayallerden sıyrılıp, olduğum duruma dönüyorum. Sevdiğim insanlar ve en yakınımdakiler için şükür diyorum. Sizler için bir şeyler yapmak ta beni çok mutlu ediyor ve özgür kılıyor. İyi ki varsınız, iyi ki siz benim canım ve parçasısınız.

        Hayat üç bölümdür; Dünyayı değiştireceğini sandığın, değişmeyeceğini anladığın ve dünyanın seni değiştirdiğine emin olduğun… Jean Paul Sartre.

Bende hiçbir şeyi değiştiremeyeceğimi anlıyor, kalkıyorum ayağa.

Sonra, yaşam telaşına kapılıyorum, işimi kaybetmemem para kazanmam gerektiği.”İşe gitmem lazım diyorum”, ama hiç içimden gelmiyor. Bir çocuğun en sevdiği arkadaşı ile oyun oynarken annesinin ‘hadi gidiyoruz’  demesi gibi tıpkı.

Uçurumun dibidir bazen bir adım daha atacağınız yer. Ama düşene kadarki vakitte olacaklar için "değer" dersiniz.?

Direnirsiniz, biraz daha, biraz daha diye.

"Önce hayaller ölür, sonra insanlar"?  Geride kalanlar yanar durur.Bir yıl daha geldi, geçti. Yaş ilerledikçe mi zaman hızlı geçiyor, yoksa biz mi hızlı yaşıyoruz da anlamıyoruz nasıl geçtiğini zamanın. Her yeni yıl dendiğinde gizli bir heyecan duyuyorum, ve mümkün olduğunca her yere yansıtmaya çalışıyorum bu heyecanımı.

Yeni yıl bir yenilenmedir. Yeni yıl yeni umutlardır.Başarabilmeniz için yeni bir şanstır. Kendinizikeşfetmeniz için bir bilettir. Bu yüzden güzeldir benim için yeni bir yıl.

            Ve bir gün titreyen dizlere sesleniyor kalp... Ey beden nerdeeen nereye.... Buruşmuş ellere, ak düşmüş saçlara, tonlarca yaşanmışlara elbet veda edilecek. Ölüm  HERKESE?…

       Sonsuza dek yaşamayacağınızın farkına varın.
       Kendinizi ertelemeyin…

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..