Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat kendi Planlarını yapar!..

Hayat kendi Planlarını yapar!..
 

Artık bir meleğin var...


Yüzüne bakıyorum. Hiç renk yok...  Bedenindeki tüm kan, karnındaki ölü bebekle birlikte çıkıp gitmiş sanki... Ruhu da onunla birlikte henüz gidip göremediği mezarlıkta. Küçük oğlunun ondan ilgi ve sevgi beklediğini biliyor ama o diğer bebekle birlikte; bir türlü oğluna dönemiyor...

"Yüzünü gördüm... Yüzünü gördüm... Hiç ölü gibi değildi. Pespembeydi dudakları ve hayatımda gördüğüm en güzel bebekti" diyor. Gözlerimde sıcak gözyaşlarıyla dinliyorum. Oysa o ağlayamıyor...

"Ben mi bir şey yaptım? Neden böyle oldu? Bunu hakedecek büyük bir günah mı işledim? Neden benim başıma geldi? "soruları hiç aralıksız dilinde ve beyninin kıvrımlarında dolaşıyor...

Söylediğim ve söyleyebileceğim hiçbir şey onu sakinleştirmeyecek biliyorum. Yanında oturup sessizce söylediklerini dinliyor ve aynı havayı teneffüs ediyorum sadece. Uzanıp sarılasım var ama hemen kanepenin diğer ucunda görünse de çok uzakta bir yerde biliyorum, dokunamıyorum...

Bütün teselli sözleri anlamsız, bütün avutma çabaları boş... Tıpkı 9 aydır bekleyen, hayal edip şimdi kendi bedenine dolanan kolları gibi...

Hayatta hep bir şeyler oluyor... Nedenlerini bilmediğimiz... Sadece sonuçlarını gördüğümüz...

Bu sonuçlar bile zamanla değişik anlamlar kazanıyor...

"Hayırdan şer, şer den hayır" çıkyor...

"Ve usulca fısıldıyor zaman: Bana bırak!"

Bırakalım zaman bildiği gibi çözsün herşeyi...

 

  

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..