Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

Hayata hep geriden başladım ben..

Mesela ilkokula sekiz yaşında başladım, sınıf arkadaşlarımdan bir yaş büyüktüm.

İlkokul bitti liseye başlamadım, iki yıl satış yaptım seyyar olarak.

İki yılda gitti mi oradan?

Sonra ben liseye başladığım dönem lise 4 yıla çıktı, yani yaşıtlarım 3 yıl okurken ben 4 yıl okudum, koy bir yıl daha.

Ne etti? Koskoca 4 yıl, hem de dakikaların önemli olduğu bir hayatta 4 yıl ne demek?

Lise bitti ilk sene kazanamadık, bir yılda oradan koy; etti mi 5 yıl kayıp sana?

***

Şu an bu kayıplar olmasa muhtemelen ben bulunduğum noktada değildim.

Evet, öyle kaybettiğimiz diye saydıklarımızdır çoğu zaman kazandıklarımız.

Mesela ilkokul, sınıf arkadaşlarımdan daha farklı düşünebiliyordum.

Hadi canım demeyin! Bir yıl daha fazla beyin gelişimi demek öyle boş bir şey değil.

Sonra o liseye başlamadan önce verdiğim iki yıl boyunca okuduğum ne kadar tasavvufi kitap varsa şu an yardımcı oluyor bana her konuda farklı fikir yaratmamda.

Lisedeyken mesela, ilk günlerim çok kötüydü; okula gitmekten utanıyordum.

Sonra alıştım falan derken bir gün “Ya ben niye yazı yazmıyorum ki?” dedim.

Ben iki yıl ara vermesem lise ikinci sınıfta bunu diyecek kapasitede olur muydum sizce?

Ben daha lise ikideyken gazetede köşe yazım yayınlandı.

Blog Milliyet’le de o dönem tanıştım ve koskoca 5 yıl olmuş.

***

Şu an Gaziantep’te İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü okuyorum, www.gaziantephaberler.com da köşe yazarlığı yapıyorum, ilçemde pek çok haberim, röportajım, köşe yazım yayınlanmış, yerel bir haber sitesini kurmaya hazırlanıyorum, www.mehmeteminztrk.com diye kişisel web sitem var ve dün baktım Milliyet Blog’daki yazı sayım 300’ü aşmış.

Tüm bu imkânlarımın zemininde kaybettiğim yıllar, kaybettiğim yıllarda tanıştığım yeni şeyler ve yeni deneyimler var.

Bugün ben daha üniversitedeyken bu imkânları kendi çabalarımla başarmışsam bunda daha yanlışsız iki kelime yazamadığım günlerde kahrımı çeken burasının çok katkısı var.

İyi ki kaybettiğim yıllar ve kaybettiğim yıllarda kazandığım şeyler var.

303. Yazımda da

Saygılarımla..

 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..