Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '21

 
Kategori
Spor Eğitimi
 

Hayati Maçlar Bitmez

 

Ben bildim bileli hayati maçoynarız. Milliler tarihi maça çıkıyor gazete manşetleri, konuşmlar , yorumlar hep böyle oldu.

Yarın Karabağ'la ciddi maçımız var. Milli takımımıza başarılar diliyorum.İkincilik veya birinciiğe ramak kaldı. Rakipde maçın ciddiyetini biliyor. Futbolcular için fırsat doğmuş olacak. Çünkükış dönemi tranfer çalışmalarında ddikkat çekmek iisteyuenlere bulunmaz nimet olacaktır.

Farklı yenilsek de ümidimiz vardır her daim, şükür. Milli futbol takımında çalıştırıcının Türk olmasını istiyordum.

 Hamit Altıntop milli takımdan sorumlu olunca Alman ekolünü  ülkemize çağırdı. Çalıştırıcı geldi. İnancım odur ki, mutlaka kendi insanımız sorumluluk alacaktır.

Hamit Altıntop'un hiçsuçu yok. Görevli sonuçta, yönetim talep edince Haamit gereğini yaptı. Bu yabancı sevgisi futbolcularda böyle olunca gayet normal seyrediyor milli takım.

Maçlardan önce kadrolara bakıyoruz. Ara ki kendi oyuncularımızın ismini bulalım. Futbolun tepe yöneticilerin ve etkin yerlerde bir insanımız yok.

VAR  konusunda yönetici veya danışmanı yabancı, hakemlik danışmanı yabancı. Bizde çıktık futbolu kendi ülkemizin evlatları oynasın diyoruz.

Bizim çocuklar kavramınca , bizmkilerde tarnsfer olunca tanınmaz hale geliyorlar.Anadolu takımlarında parlayan, hakikaten parmak ısırtan gençler ne oluyorda büyük takımlarda kendilerini unutturuyorlar.

Bu futbolcuların hallerine üzülmemek elde değil. Futbol tutkunu olan insanlar bu konuyu daima konuşuyorlar.

Yönetim o futbolcuyu çağıraark,  arkadaş biz senin için ne bedeller ödedik, sen bu musun? Yoksa bize gelmeden önce de mi böyleydin? Demeliler.

'Bir Türk dünyaya bedeldir' sözünün anlamını düşünelim. Yabancı dilde etik kelimesi bizim ahlak kelimesinin karşılığıdır. Cumhuriyetımızın kurucusu olan Mustafa Kemal  Atatürk''Ben sporcunun,ahlaklı ve zeki olanını severim''' derken ahlak kelimesini kulanıyor. Bizler madem akılıyıız, zekiyiz nerde lig maçların vatan evlatları?

Nerede yedek kulubesindeler. Bir gün kendi evlatlarımıdan kurulu liğ izlemek nasip olur inşallah. Milli takımımızın Allah yardımcısı olsun.Galip gelerek hedefe ulaşalım.

 
Toplam blog
: 375
: 678
Kayıt tarihi
: 12.07.08
 
 

Mehmet Şener 1964 doğumluyum, Burdur-Gölhisar'da yaşıyorum. Doğum yerim Burdur/Atınyayla . Lisans..