Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '12

     
    Kategori
    Söyleşi
     

    Hayatımdan gidene...(Bu sana son hediye)

    Bugün sonu olmadığını düşündüğüm bir aşka veda günü. Bugün onunla geçen yılların yaşattığı güzelliklere elveda günü.bugün hayatıma zehir gibi zerk ettiğim bir aşkın beni öldürmeye kast ettiği gün.

    Evet dolaşıyorsun hala damarlarımda acı verdiğini bile bile zerk ediyorum seni vücuduma.

    Bundan sonra ne olacağını sorma bana.

    Sensizde yaşarım senin inadına.

    Haykırmıyormuyum sanıyorsun sensiz olduğuma. Haykırsamda geçti artık çırpınmak ne fayda.

    Hani vardır ya hayatta 
    birşeyler ters gitmeye başlar bir anda
    usul usul girer yanlızlık yatağına
    Sen bu acıdan ağlasanda ağlamasanda
    durmaz göz yaşın akar akar her yanına
    Sorarsın sonra kendine 
    ben ne yaptım yine
    bütün suçlu benmiyim diye
    ve gidersin sonra boynunu eğe eğe...
    Ve bir ses yine sorar sana yokmudur bunun hal çaresi
    ve yine bir ses karşılık verir aşk dediğin kalbi kül eden bir acı haresi
    ve devam eder yanar annenin kıyamadığı ciğer paresi
    sen çaresizce sayıklarsın onu ve dua edersin kulağına gelsin diye sesi
    fakat gelmez ne sesi nede kendisi
    Arkadaş Aşk dediğin iki şeyden ibaret bir sahip ve onun acınası kölesi.....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 315
    Kayıt tarihi
    : 29.08.12
     
     

    İstanbul Kültür Üniversitesi-İşletme mezunuyum. Şu anda özel bir şirkette ithalat ve ihracat oper..