Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '21

 
Kategori
Resim
 

Hayatın Temposunda Bir Nefes!

Okul ve ev arasında yoğun bir tempoda geçen günlerin birinde, uzun zamandır yeni bir hobi edinmediğimi fark ettim. Bunun üzerine, her zaman eğitimini almak istediğim resim alanında bir kursa kaydolmayı düşündüm.

"Acaba vaktim olur mu?" diye düşünmeden hemen kaydoldum ve şimdi kursta 3. ayımı doldurmamın sonucunda diyebilirim ki, aldığım en iyi kararlardan birisi bu oldu! Haftada 5 saat bile olsa, yoğun iş veya okul temposunu arada bir kenara bırakıp farklı aktiviteler yapmak hem rahatlatıcı hem de keyifli olabiliyor.

Ben de, resim ile ilgili birçok yeni bilgi öğrenmemin yanısıra; karakalem, akrilik ve suluboya çalışmaları yapma şansı elde ettim!

Bana sorarsanız aralarında en zor olanı suluboya. Aslında aralarında en kolay görüneni suluboya oldu değil mi?

Fakat ilkokullarda aldığımız suluboya malzemelerinden çok daha farklı malzemelerle çalışıyorsunuz. Kullandığınız kağıt, boyalar, her şey farklı!

Tonlamalar yapmak ve renkleri birbirleri ile kaynaştırmak ilk başta çok zor gelebiliyor. Fakat bazı teknikleri öğrenerek birkaç deneme yaptıktan sonra gelişiyorsunuz.

Sonuç olarak, profesyonel olarak resim yapmasam da, bu yeni hobim bana günlük hayatın yoğun temposunda nefes alabileceğim bir alan yarattı. Herkese, "Acaba vaktim olur mu?" diye düşünmeden yapmak istediği aktiviteleri daha fazla ertelememesini kesinlikle tavsiye ederim!

 

 

 
Toplam blog
: 10
: 37
Kayıt tarihi
: 16.10.19
 
 

Üniversite eğitimimi Pazarlama bölümü üzerine tamamladım. Fotoğraf çekmeyi, seyahat etmeyi, farkl..