Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Haydarpaşa yanıyor

Haydarpaşa yanıyor
 

 

Bugün yazdan kalma bir gün yaşıyor İstanbul'lu. 

 

Havayı böyle güzel görünce, arkadaşımla Karaköy'den Eminönü'ne yürüyüp balık tutan yüzlerce amatör balıkçıları izleyerek Eminönü'ne yarım saatte geçtik. Birde Mısır çarsı turu yapıp Kadıköy geçmek için 15.15 motoruna bindik... 

Deniz sakin, martılar motorumuzun arkasına takılmış, sürü halinde havada uçuşan simitleri yakalamaya çalıyorlar... 

Kız kulesini geçip, Haydarpaşa dalgakıranına girdiğimizde, bir duman bulutunu gördük, nereden geliyor diye ayağa kalkıp baktığımda, Haydarpaşa tren garının çatısı, alev alev yanmaya başlamış... 

On dakika sonra Garın önüne geldiğimizde binanın çatısını alevler tamamen kaplamıştı, itfaiye ise hala ortada yoktu. Az sonra dört tane itfaiye aracı geldiğini görüyorum, ancak ufacık yangın söndürme arabaları, oysa çatıya ulaşmak için, metreler boyu merdiven gerekliydi... 

Haydarpaşa yanıyordu, hemde gözlerim önünde bir tarih yok oluyordu. 

Tarihin yok oluşunu izlerken bir yandanda yaşlı gözlerimle video çekiyordum... 

Haydarpaşa tren garının çatısı hala yanmaya devam ediyordu... 

Daha fazla izlemeye dayanamadım... 

Haydarpaşa cayır cayır yanıyordu... 

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=615783466 

 

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..