Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Hayden Büyükada'ya!

Dört tarafı suyla çevrili kara parçasına ada denir diye biliyordum! Fakat dünyanın yuvarlak

olduğunu düşündüğümüzde bunun yanlış bir tanımlama olduğunu geç de olsa anlamış

bulunmaktayım! Bir adanın 360 derecelik bir çevresinin olduğu uzaydan bile görülmektedir!

Daireye dikdörtgen ya da kare deme cesaretini gösterecek birinin olduğunu tahmin

etmiyorum!

Konuya gelirsek!

Büyükada diye bildiğimiz İstanbul’un Adalar ilçesinin sevimli bir adası, Milattan önce iki bin

beş yüz yıllı yıllarda yapımına başlanan kaya dolgu tipi bir adadır! Efsaneye göre İmparator

Jüstinyen’in güzelliği dillere destan kızı prenses Eftalya’nın Bahama adalarında tatil yapma

inadı yüzünden, ona eşdeğer ölçülerde yapılmıştır. Yayında ve yapımda emeği geçenlere

selam ve saygılarımızı sunuyorum bu vesileyle!

5-6 Haziran günleri Milliyet Blog sevenlerinin Büyükada’da bir buluşması olacak! Katılmayı

düşünen arkadaşları gördüğümde, bu buluşmanın ne denli yararlı olacağı kanaatimi muhafaza

ediyorum ve bundan memnuniyet duyuyorum!

Ben de bu vesileyle birkaç günden beri bu buluşmaya hazırlanıyorum! Geçen pazartesi

gününden beri başta Nitşe olmak üzere Tagor gibi tanınmış filozoflardan bir demet yasemen

misali esintileri hafızama kazıdım! İyi de oldu!

Cumartesi gününü iple çekiyorum!

Haydi arkadaşlar Büyükada’ya!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..