Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Aile
 

Hayriye! (kızıma!)

Sene seksen ikiydi, ayın sonu Eylülün

Kucağıma verdiler, sandım goncası gülün!

*

Hayriyem ilk gözağrım, benim biricik kızım.

Huyları tıpkı benim, yani biraz arsızım!

*

Kızım hadi bir çay yap, içelim derdim ona!

Bekle ki çay gelecek, nerededir kaybana!

*

Ocakta demlik kaynar, suyu uçar havaya!

Sanki gazın parası geliyor bedavaya!

*

Buharlı lokomotif, mutfağa geldi bizim!

Şimdi kalkıp gidecek acele et be kızım!

*

Gider ama bu kez de çay nerede bulamaz!

Seni derdim Hayriye, yerde bulan da almaz!

*

Geldiler istemeye, dedim götürün hemen!

Düğün müğün istemem, boşa geçmesin zaman!

*

Kaynanası olursa düzelir yavaş yavaş!

Ne bileyim kaynana ile olur arkadaş!

*

Hele Kerem olunca havası çıktı bine!

Çocuğu nine baksın, yazık olur kendine!

*

Çok yoruluyor ya, eve gelince uyur!

Ninesii Kerem açtır, hadi onu bir doyur!

*

Düşman başına dedik, verdik bizim tembeli!

Ne yaptıysa kendini sevdirdi bizim deli!

*

Şiirimi okursa diyecek amaan baba!

İyi huylarım da var, katmamışsın hesaba!

*

Dünya bir tarafadır Hayriyem bir taraftır

Beyninde tilki gezmez, kalbi temiz ve saftır!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..