Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '15

 
Kategori
Mizah
 

Haysan yani yarı insan yarı hayvan

Haysan yani yarı insan yarı hayvan
 

Uzun zamandır insan türleri üzerine araştırmalar yapıyorum. Sonunda Darwin'in teorisini çürüttüm. Sayısız bilimsel araştırma ve incelemem sonunda insanların en azından bazılarının evrimleşmediğini kanıtlamış bulunmaktayım. Bendeki insan türlerini araştırma merakı tamamen annemin sebep olduğu bir vaka. Annem çevremizdeki bazı erkeklere genelde, "hayvan", "ayı" hatta hızını alamayıp "hayvanoğlu hayvan" gibi tanımlamalarla hitap ederdi. Sonra bana "Eşek" derdi eksik olmasın. Yani diğer erkeklere "hayvan" derken en azından beni "eşek" diyerek kategorize etme inceliğinde bulunurdu.  

Annem tabii genç o zamanlar kendisine laf atanlara, arabayla su sıçratanlara v.s. hayvan diye tepki gösteriyordu. Arabayla su sıçratmaktan öte arabayı sıçratanlara da "hayvanoğlu hayvan" diyordu.   

Ben annemin bir bildiği vardır diyerek bilim insanı olmaya karar verdim. Araştırma konum insanlar olacaktı. Cevabını arayacağım soru ise "Ulan biz acaba gerçekten insan mıyız yoksa annemin dediği gibi hayvanlık da var mı bizde?"

Aslında toplulumuz da bunu doğruluyor. Düşünsenize çokça kullanmaz mıyız günlük hayatta. "Koçum benim, aslanım, kuzum, kelebeğim, ceylanım" falan gibi sözleri. Ya da tanıdıklarımız yok mudur tilki, akrep falan gibi lakapları olan. Tabii hayvanın da iyisi kötüsü var. Yani kelebekle ayıyı bir tutmuyoruz tabii.

Neyse efendim. İlk araştırmamı fazla uzağa gitmeden kendi üzerimde yaptım. Kendimde annemin de yıllar önce tesbit ettiği gibi bir miktar "eşek"lik bulgusuna rastladım. Bir erkeğin eşek olup olmadığı genelde kadınların karşısında ortaya çıkıyor. Efendim bendeniz aylarca benden evlenme teklifi bekleyen sevgilime her buluşmamızda bu insan türleri konusundaki araştırmamı anlatacak kadar eşektim. Nihayetinde kendisi de beni terk ederken "Sen tam bir eşeksin" diyerek araştırmama katkıda bulundu. Bu ayrılık sonrasında kendisine bu kanıya nereden ulaştığını sormayı çok istedim ama ulaşamadım nedense.    

Bu olayla birlikte anladım ki bir erkeğin evrimleşip evrimleşmediğini anlamanın yolu kadınlarla olan ilişkisinden geçiyor. Hani biz erkekler hep deriz ya, "Ya bu kadınları anlamak mümkün değil" diye. Emin olun onlar bizi çok iyi anlıyorlar. Teşhisi de anında koyuyorlar.

Kadınların Anında Anladığı Erkeklerinse Hala Anlayamadığı Yirmi Eşeklik adlı çalışmamı yakında sizlere sunacağım. 

Eğer bir erkek sevgilisine karısına eziyet ediyorsa, hakaret ediyorsa hatta dövüyorsa onun ayı olduğunu anlamak için bilim insanı olmak gerekmiyor. 

Dahası bir erkek karısını vuruyor daha da ileri giderek öldürüyorsa onun hayvanlar alemindeki muadilini günümüzde bulmak mümkün değil ilk çağlara inmek gerekiyor. 

Sonuçta şunu belirtmeliyim ki bazı erkeklerin evrimleşmediği, hayvani özellikler taşıdığı günümüzde yaşadığımız olaylarla kendini gösteriyor. Ben bunları insan değil haysan olarak tanımlıyorum. Ve hikmetinden sual olunmaz yaradandan tüm kadınların hayatlarındaki haysanlardan kurtulmalarını diliyorum.  

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..