Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Hazal Kaya, bloglarda çok sevildi !.. Tık..Tıık!..

Hazal Kaya, bloglarda çok sevildi !..  Tık..Tıık!..
 

net'ten..


Bildiğiniz gibi, Hazal Kaya isimli dizi ve sinema oyuncumuzu tanıtan resimli bir blog yazmıştım.

Yazdığım andan itibaren blog,' at başı bir hızla' okunmaya başladı...

Az önce baktım ki TIK sayısı 5.400 'leri gelmiş...

Kemal Kılıçdaroğlu'nun kardeşinin, bir inşaatta, bekçi olarak  çalıştığını anlatan blogum da aynı hızda okunmaya devam ediyor ve TIK'ı, 5000 sayısına yaklaşıyor..

Ülkemizde işsizllerin sayısı, ülke tarihinde görülmedik bir rakama ulaşmışken(8-10 milyon arası ) mezunlarının işsiz kalmadığı,  'Havacılık Sektörünü' tanıtan blogum ise,TIK olarak,  henüz 100 sayısını bulamamış durumda...

Ülke gerçeklerini ifade etmekte zorlanıyoruz...

Başbakanımız, kendisini eleştirenlere habire 'kusura bakmayın ' diyerek karşıt tümcelerle  yanıt veriyor!..

Başbakan, ne yapsın ?.. Ben 5000 abone-okurumla baş edemiyorum...

Bu durumda...

' Quo Vadis ?..'diyorum !..

Evet !..Nereye gidiyoruz. ?..

Ülke gerçeklerini yazmak :OUT!..

Şiir-aşk-artist-sanatçı-popüler siyaset olayı yazmak:  İN..

İN...İN...nereye kadar ?..

İnsanım, neş'e istiyor..Gırgır..tantana; güzellikler, yeşillikler istiyor...

Yurdum insanı 'Tüketici Haklarıyla İlgili ' konuları da okumak istemiyor...

Aşağıda linkini verdiğim blog'da,çok ciddi  bir ayakkabı rezaletini anlatmıştım..Sevgili meşhur  firma, bir kere olsun aramadı...(Hakkımı başka kanallardan aldım...) 

Adı geçen yazının okunma sayısı, halen çok acıklı...100'lerde kısır-döngülerde...

.....

Tık...Tık...!.. Ben geldiim  ...

TIk mı ?..O da ne ?..

Sadece öğrencilerimden ve mahallemden  bir TIK ekibi kursam, MB'de,sayfa patlar...Tüm yazılar masaya saçılır...Editörler bile panikler :))  ( Bu patlama olayını hayal ettim..Şimdi..Çok güldüm..)

.....

Tık mı ?..heh hee...

Bana göre hava hoş kardeşim...Yorum sayıma bak!..Tavan yapmış...

Yani TIK!..MIK !..HIK !.. derdim yok !..Bu yaştan sonra meşhur olsam neeee ?.. Olmasam ne ?..

Ülkeme olan borcumu da üniversite hocalığımda, binlerce öğretmen -öğrenci ;hayırlı evlatlar, torunlar yetiştirerek fazlasıyla ödemişim.

Halen öğrenci yetiştirmenin hazzını yaşıyorum...MB'de yazmanın lezzeti de bir başka tabi...Lâkin, MB olmasa ne olur ?..Dünya'nın sonu mu ?..

Eskiden TIK mı vardı ?..Gazete veya dergide yazar geçerdik...

Kaç okurun okuduğunu bilemezdik ...Sürekli medyada aynı durum sürüyor...

Yazdığımız gazetenin, helva kağıdı olarak sarıldığını çok gördüm. Hem de birinde, baktım ki köşe yazımdaki resmim helvadan iyice yağlanmış biçimdeydi...:))

40 yıldır yerel gazeteciyim... Çok siyasetçiyle cebelleştim... Hak bellediğim yolda, yalnız da kalsam yürürüm...

.........

Boşver hocam ?..Senin derdin de 'TIK' diyen; TIK'naz kafalar olabilir...

Onlara da seslenirim elbet...Görüşlere saygı da duyarım...

Kim beğenilmek istemez ki ?..Okunmak için yazıyoruz... Bendeniz EBRU sanatçısı olarak suya da yazı yazıyorum... Gerekirse Buz Blog üzerine de yazarız...

Belki de ' Bir BEN  vardır; bende BEN'den içerü !..

Ayrıca her TIK, yazının okunmuş olduğunun simgesi değil maalesef...

MB'de göz nuru döken tüm yazarlar, yazma erdemi adına, kutsal bir eylemin içindedirler.

Yazılarınıza usulen bakıp bir ayağı havada diğer ayağı küvet içinde; ağzında cikleti ya da piposuyla ,yazınıza tepeden bakıp geçen, faresini sol işaret parmağıyla gıdıklayanlar  da (TIK'layanlar ) veli nimetimiz midir ?..

Islık çalarak-üfürükten- TIK yapıp geçen artistler  yok mudur ?..Hem de gırla...

Şu hayal perdesi, İnternet icadedildi mertlik bozuldu !..

......

Tıık...Tıııkk..Tık..TIIIIIKK !..

100 TIK'tan 10 tanesi, layıkınca  okunsa, öp de başına koy !..

.......

Test için az önce, Türk Dili (Aylar-günler )ile ilgili bir blog yazmıştım...Şu anda yayında...

Bakalım, merak ediyorum... Ne kadar TIK'lanacak ?..

Hüsranla sonuçlanır..Biliyorum..:)

....

Ardından, yine bir 'dünya güzeli sanatçının' tanıtımını yapacağım.

Seyredin bakın... TIK'ları rekor kıracak !..

Bu millet, popülasyona meyilliyse, ciddi konuları okumak istemiyorsa, günah benden gider kardeşim.

Yazalım; kendimizden geçmeden yazalım.

Yazmanın keyfini çıkaralım...

.........................

http://blog.milliyet.com.tr/tuketici-haklari-mi--o-da-ne-demek--/Blog/?BlogNo=391184

.................

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..