Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Hazan şairi

Hazan şairi
 

HER GÜN BATIMI YENİ GÜNE , UMUDA GEBEDİR...


Şiirimin rengi

Ben bir hazan şairiyim.
Şiirimin rengi sarı, tacı ilimdir benim.
Ben bir ressamım kimi zaman,
En büyük arzum;
Tüm renklerin olduğu güzel bir tablo.
Korkarım çoğu zaman,
Alı al , moru mor ayıramassam.
Hiç istemem ruhuna dokunamadığım,
İçine işlemediğim,
Yüreğine imzamı atamadığım,
Tek ama tek bir öğrenci bile.
Bilirsiniz işte herzaman söylerim:
En büyük servetim öğrencilerim,
En güzel bahçem okulum benim.
Ben hazanlar şairiyim...
Şiirimin rengi sarıdır benim.

 
Toplam blog
: 9
: 688
Kayıt tarihi
: 04.05.09
 
 

26.07.1975 Uşak doğumluyum. İlkokul ve ortaokulu Banaz da okudum. Lise eğitimimi Uşak Anadolu Öğretm..