Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hazır mısınız ?

Hazır mısınız ?
 

Öncelikle değerli zamanınızdan çalarak beni anlamaya çalıştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Çok kısa bir zamanda(3 gün) bu kadar hızlı bir şekilde sizlere ulaşabileceğimi hayal bile edemezdim, demek geliyor içimden ama dürüst olmalıyım ki tüm bunları hatta daha da fazlasını hayal ediyordum. Hatta kendimi orada görüyordum. Yani aslında size yazan , oralardan hayatlarınıza dokunmaya çalışan ben değil o an'daki ''BEN''im.

İlginç gelebilir hatta karmaşık ama inanarak,kaynakları doğru ve yerinde kullanarak, duygu,düşünce ve değerlerimizle bir denge oluşturarak yaşamımıza karşı reaksiyon gösterirsek hepimiz o an'daki ''BEN''e ulaşabiliriz. Çok uzakta değil zaten bizimle yaşıyor. Yeter ki biz o ''BEN''in nerede olduğunu görelim, ne yaptığını bilelim hepsi bu.

Fiziksel ve biyolojik ihtiyaçlarımızı tamamlayıp, güven, saygı ve sevgiyi yaşamımıza entegre ederek, her defasında kendimizi daha da takdir ederek gerçek benliğimize ulaşabiliriz. Unutmayalım ki hayat seçtiklerimizdir.

Bizi o noktada tutacak şeyin ne olduğunu görmeliyiz.

Bu anlamda bir yaşam koçu olarak ve deneyimlerime dayanarak o an'daki ''BEN''e ulaşmamız Beyaz İstasyondan geçmekte diye düşünüyorum. Çünkü orada derin insan saygısı var. Bütünlük var. Kabul ve hoşgörü var. Esneklik ve SEVGİ var. Ben'i BEN'lik içinde anlamlandırmak var.

Birgün o noktadan beraber sizin istediğiniz yöne gitmeyi hayal ediyorum. Aaa bu arada siz bunları okurken söz verdiğim gibi yalnız değildiniz ben yine işaret parmağınızın ucundan sizinleydim. Sizin istediğiniz koltukta, sizin istediğiniz müzikle ve  sizin istediğiniz hızda sizinleydim. Küçük bir taahüt istesem, sorumluluk alabilirsiniz değil mi? Hayallerinizde neler var, hiç düşündünüz mü?

Şimdi soruyorum(hani merakımı mazur görünüz.;))) HAZIR MISINIZ?

SEVGİYLE KALIN.

Şelale BİLGİÇ URUK.

          

 
Toplam blog
: 40
: 250
Kayıt tarihi
: 29.05.13
 
 

15.04.1981 Ankara doğumluyum. Akademik hayatım bittikten sonra kendimi mutlu hissettiğim ve görme..