Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '20

 
Kategori
Siyaset
 

HDP Niye Anıtkabir’e Çıkmıyor?

Atatürk’ün meclisinde oturuyor ama.

1937 Dersim olaylarını herhalde bahane ediyorlar ya da Şeyh Said isyanını.

Atatürk bu ülkeyi kurtarmasaydı onların da bir ülkesi olmayacaktı.

Bilmiyorum yani geçmişte 80-90 yıl önce yaşanmış o günün koşullarında haklılık tespiti yapamayacağımız bir takım anlaşmazlıkları bahane ederek bu ülkenin kurtarıcısı ve kurucusunun bayramlarda veya önemli günlerde huzuruna çıkmamaları Atatürk’ü kabul etmediklerini gösterir.

Atatürk’ü kabul etmeyenlerin onun kurduğu mecliste vekillik yapmaya hakları yoktur.

Ben bu kesimin Atatürk’e karşı olduğunu bilmiyordum ve çok şaşırdım. Doğrusu ben de Atatürkçü falan değilim; hatta bir yazımda Atatürkçülük tutuculuktur dedim. Ama yani Kurtuluş savaşında karşımızda yer alan ülkelerin yöneticileri bile ülkemizi ziyaretlerinde Atatürk’ün huzuruna çıkarken bu ülkenin evlatları olan değerli Kürt vekillerin bunu yapmaması milleti üzüyor.

HDP’nin Türkiye partisi meselesi var; Anıtkabir’e bile çıkmıyorsun nasıl olacak ki bu.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..