Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Eğitim
 

Hedef tahtası = eğitim

Hedef tahtası = eğitim
 

Ülkemizde neredeyse her seçim sonrası eğitimde bir değişiklik oluyor. Bu araba giderken lastikleri değiştirmek gibi. Öğrenciler ise yeni eğitim sistemi hakkında bilgisiz kalıyor ve derse odaklanamıyor. ''Nerden biliyorsun?'' derseniz bende öğrenciyimde ordan biliyorum. Öğretmenlere gelince büyük bir çoğunluğuda bilmiyor. En kötüsüde eğitimle ilgili bir şikayet yada yakınmamız olduğunda öğretmenlerin, eski öğretmenleri ve MEB'i şuçlu bulup işin içinden çıkması. Oysa öğretmenin işi polis gibi suçlu bulmak değil öğretmektir. Tabi öyle yapan öğretmenlerin sayısı çok az ama var. Sonuçta bunlar birleşince eğitim hedef tahtasına dönüyor.

 

AYKAN ÖZDEMİR

 
Toplam blog
: 13
: 415
Kayıt tarihi
: 29.11.11
 
 

Tarih en çok ilgilendiğim ve başarılı olduğum alandır. Konular hakkında yorum yapmayı severim. Ta..