Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hep bana, hep bana diyen erkekler

Hep bana, hep bana diyen erkekler
 

Koca hafta çalışmışım bilmem kaç saat boşluk buldukça bloglara bakıyorum okumaya çalışıyorum. Yazasım bile yok içimden birşey gelmiyor çözülmesi zor boşluk arada yaşananlardan derken......Gözlerim açıldı beynim bir çalışmaya başladı ki resmen parmaklarıma klavye kullanırken motor takıp yazasım geldi.

Geçenlerde blog yazarı avukatımızın yazmış olduğu bir yazı vardı evlilikte mutlu olmanın 13 anahtarı. Bu onüç anahtarda kadınların ellerindeydi.

Kadın= Anahtar + kilit =mutlu evlilik

Yuvayı dişi kuş yapar erkek kuş ne yapar. ? Uyuz oldum asabiye bağlandım sonra düşündüm yaram var da gocunuyor muyum alakası yok. Tam aksi onüç değil bilmem kaç üç anahtar gibiyim deyip güldüm .

Sakinleşmeye başladım sanki neyse avukatımız öyle yazmış ya anahtarın hepsini de kadına bağlamış bende piskopata bağlandım hemen yorum yazacağım tabi, yorum yazamıyorum. Yoruma kapalı, mesaj atayım dedim onu da bilemedim mesaj gitmiyor amannn dedim kalsın.

Bugün bir tomar blog seçtim okumaya başladım aaa yine aynı tür yazı neymiş efendim yine evlilikte mutluluk kadına endesklenmiş. Kadınları çok mu saf görüyorlar anlamıyorum ki arı balını bırakır mı ?

Sen kadınını mutlu ediyorsan zaten kadın mutludur ve mutlu eder. Tek taraflı mutluluk olmaz ki..

^^ Kadın....Ben mutsuzum bu evlilikten birşey anlamıyorum, seninle birşey paylaşmıyoruz evliliğimiz kötüye gidiyor. Birşeyler yapmalıyız.

Erkek ...Ben hayatımından memnunum evliliğimden de sorun yok.^^

Böyle düşünen bir erkeğe ne yaparsın tabiki susarsın. ve KADIN SUSar .

Erkek tabiki mutludur ve sorun görmez. Akşam evine geliyor sıcak yemek hazır,ilgi alaka gösteren kadın, çocuklarına bakan sorunları ile ilgilenen kadın, çarşı pazar kadında evin içişleri bakanı kadın dış işleri bakanı erkek. Gece de adam isterse gönlünü eyle eeeee adalet mi bu ?

Kadın bakımlı olacak sülün gibi olacak kocasına hoş görünecek olmazsa karım bakımsız bilmem ne alternatif aramak erkeğin hakkı.

Ya hiç mi kadının canı yok, kadınlar bakımlı, sevimli hoş sohbet, ilgili şefkatli erkek istemeyez mi ? Hep erkekler mi ister ?

Sen işten on kantar suratla gelip seni bekleyen eşine ilgi göstermezsen, eline kumandanı alıp filmini sporunu izleyip gece de sırtını dönüp uyursan. Yok yada dönmez vazgeçer tıngır mıngır karınla tatlı uyumak istersen bu ne lahana bu ne perhiz ..

Temizlik bilmez hijyen bilmezsen, kendi tipine görüntüne bakmayıp birde 90-60-90 beklersen olmadı olsun istersen alternatifleri değerlendirirsen o zaman kadın niye istemesin şöyle atletik yapılı sözü hoş dinlenir yüzüne baktıkça içi açılan bir erkeği hayat sadece erkeklere mi ?

Yapmayın herşey kadına bağlı diyen beyler erkeği vezirde eden rezilde eden nasıl kadınsa kadını da rezilde eden vezirde eden erkektir.

Uzat bak elini birini oynat sonra ellerini birbirine doğru yaklaştır tokuştur tokuştur bakayım sonra çarp bak nasıl ses geliyor değil mi ? Anlayacağın tek elden ses çıkmaz ne varsa el ele bel bele birbirini seven anlayan hoş gören sayanda vardır.

Sev ki sevilesin...

Say ki sayılasın...

Hep erkeğe hep erkeğe olmaz...Birgün gelir kadının gözü açılır seninde cebin sonrasını bilemem bilirim de daha yazmaya cesaretim yok olduğunda yazacağım söz .

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..