Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Hep bir ülke istedim

Hep bir ülke istedim
 

Benimde hayallerim var, bir de memleketim, üzüntüde olsa içimde hayallerimi aramaya devam ediyorum.


Hep bir ülke istedim, beraber kardeş gibi yaşayalım, birbirimizi çekiştirmeyelim ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, kime ve neye inanırsa inansın mutlu insanların yaşadığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, efendi siyasetçilerin yaşadığı ve birbirine adam gibi hitap ettiği ama olmadı...

Hep bir ülke istedim dağlarında teröristlerin gezmediği, sokaklarında polislerin taşlanmadığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, ordusunu kendi silahları ile donatmış, hep en iyi teknolojiyi kendi üretmiş ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, Türkü, Kürdü, Lazı, Arabı ve cümle alemi sadece insan gibi yaşabilsin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, Ulu önderini anlayabilmiş ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, dünyanın dört bir yanında dev markaları satılan, onlarca sanatçısı olan ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, sokaklarında magandaların gezmediği, insanların birbirine durup dururken sıkmadığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, sözde değil özde dostların olduğu, kuyuların kazılmadığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, Başbakanları Avrupa'da dimdik dursun, söylediklerini tüm dünya dinlesin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, zengin fakir arasındaki farkın en az olduğu, insanların ekmek için birbirini ezmediği ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, taraftarları birbirine saldırmasın, stadlarında dostluk şarkıları söylensin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, dayıların değil, hak edenin kazandığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, hedefi kopyalama değil kendi üretebilsin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, rüşvetin adının anılmadığı ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, ona buna ezilmeyen ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, öğrencilerine sahip çıkabilsin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, sanatçısını karşılıksız yüceltebilsin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, televizyon programlarında insanların sömürülmediği ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, dini siyasete alet etmesin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, insan ömrü sıralarda bitmesin, kuyruklarda vatandaşı beklemesin ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, dere yataklarına bile bile evlerin yapılmadığı, insanların boşuna ölmediği ama olmadı...

Hep bir ülke istedim, hep ileri gidebilsin ama olmadı...

Ben bir ülke istedim, insanlarının hayallerimi anlayabildiği ama o da olmadı..

Sağlıcakla kal canım Türkiye, yeniden görüşene dek...

Rifat Karlova

www.rifatkarlova.com

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..