Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Hepimiz Ağca'mıyız? Hani biz Mumcu, Dink, İpekçi'ydik.

Hepimiz Ağca'mıyız? Hani biz Mumcu, Dink, İpekçi'ydik.
 

yazım için kısıtlı zamanda böyle bir şey yaptım, umarım olmuştur.


Mehmet Ali Ağca

Bizler kendisini 1979 yılında merhum gazeteci Abdi İpekçi'nin katili olarak tanıdık. Dünya ise 1981'de Papa II. Jean Paul'e düzenlediği suikast girişimi ile tanıdı.

Herkes az buçuk bir şeyler biliyor bu konuya dair. Benim yazmak istediğim şey başka bir şey. Lafı uzatmayayım.

Neden hiç kimse bu adamın kaldığı otelin parasını karşılayan kişi veya kişileri sorgulamıyor? O otelde kalacak parayı nerden bulmuş mesih hazretleri? Adam jeeplerle tur atıyor.

Allahın bir kulu çıkıpta bu adama o otelde kalacak parayı kim veriyor demiyor. Daha yeni yeni birkaç gazeteci sormaya başladı. Ya devlet, hükümet, , istihbarat. Zaten memlekette bu üçü ne yapıyor çok merak ediyorum açıkcası.

Adama şimdi teklifler yağıyor. Ne paralar kıracak biliyor musunuz. O üzerindeki mavi kazağı var ya, işte onun marka olanını alır, giyer artık. Ee Mesih marka giyer, değil mi?

Dün 19 Ocak'tı. Hrant Dink'in ölüm yıldönümünün 3 .yılıydı. Oğlu o kadar samimi konuşuyordu ki, "Ben bu ülkede adalete inanmıyorum, güvenmiyorum." derken kimse o genci yargılayamaz, sorgulayamazdı. Haklı.

Dink ailesinin de başına aynı şey gelecek. Beyaz bereli cani çıkacak ve ona da dizi, film teklifleri gidecek. Bu ülkede birileri ona da "Sayın" diye hitap edecek. Bir eşi, bir babayı, bir dedeyi alanlara daha çok saygı gösterilecek.

Gazetecilik Bölümü'nde okuyan bir öğrenciyim ama şükür daha bir katile "Sayın" diye hitap etmeyecek kadar vicdanım ve aklım var.

Merak ediyorum, Ağca ölse "Hepimiz Ağca'yız" diyenler çıkar mı acaba?

Otel parasını ödeyenler, altına jeep verenler, "Sayın" diyenler "Hepimiz Ağca'yız, Hepimiz Mesihin oğullarıyız" derler.

Bizler Uğur Mumcu'yuz, Abdi İpekçi'yiz, Hrant Dink'iz ve daha birçok kişiyiz.

 
Toplam blog
: 22
: 551
Kayıt tarihi
: 01.07.09
 
 

Gazeteci - Editör ..