Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hepiniz güzel dileklerim içindesiniz

Hepiniz güzel dileklerim içindesiniz
 

Alıntıdır


Hayal kurmak ve hayal gücüne sahip olmak, gerçek manada tüm evreni bir bütün içine almak demektir. Dünyayı daha iyi hale getirmek için sahip olduğumuz hayalleri ruhumuzun derinliklerinde hissetmek gerekir.

Gerek özel yaşamımda gerekse günümüz teknolojisi  sanal dünyada kullandığım cümlelerin, kelimelerin hep olumlu olmasına özen göstermeye çalışıyorum elimden geldiğince bunun sebebi yaşanan tatsız ve sıkıntılı olayları görmezden gelmek değil, sorunların çözümünün iyimser bakış açısı geliştirerek mümkün olabileceğine inanmamdır. Hayal dünyasında yaşadığımı düşünebilir hatta bazı şeylere kayıtsız kaldığımı dahi söylenebilir.

Bence hayal etmek veya hayal gücünü geliştirmek kâinatı bir bütün olarak kabul etmektir. Bunu yapabiliyor olmanın peşinde koştuğumuz içsel huzuru sağlayacağına inanıyorum ben. Toplum bireylerden oluştuğuna göre huzur toplumda da kendini gösterebilecektir.

Benim hayal dünyam kitleleri etkileyebilecek durumda değil elbet ben bunu bilmekteyim beklide hiç olmayacak ama olsun .

Tüm dünya için güzel dileklerde bulunsam ve dualar etsem o bile yeter, hem beni mutlu eder.

Güzel bir hafta sonu diliyorum.

Hepiniz güzel dileklerim içindesiniz.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..