- Kategori
- Alışveriş - Moda
Hepsiburada.Com ve müşteri hizmetleri

hepsiburada.com
Merhaba,
Yakın çevremdeki bazı insanların başına e-ticaret sitelerinden yaptıkları alışveriş sonrasında enteresan şeyler gelmeye başladı. En son mobillog.com'da okuduğum bir yazı da beni buraya yazmaya sevketti.
Günümüzde e-ticaret sitelerinin geldiği nokta ve işlem hacimleri ortada. Çok ciddi bir müşteri kitlesine sahipler. Fakat, internet üzerinden hızlı ticaretin bu kadar yaygın hale gelmesine karşın müşteriler aynı ölçüde memnun kalmıyor. Ya da, müşteri hizmetleri birimleri yeterince memnun etmiyor insanları.
İnternet üzerinden ciddi paralar ödeyip bir mal almaya kalktığınızda genellikle güvenilir olan siteleri, bilinen siteleri tercih edersiniz. Dolayısıyla da bu sitelere giriş yaparsınız. Fakat burada da sorun ile karşılaştığınızda hemen bir muhattap bulmak istersiniz. Lakin durum pek öyle değil. İnsanlar bankalarda olduğu gibi hemen karşılarına birilerinin çıkacağını zannediyor ama bekledikleri gibi olmuyor.
Çok yakın çevremden bazı arkadaşlar üstüste benzer şeyleri söylediler, anlattılar. Özellikle tanınmış bazı e-ticaret sitelerine müşteri hizmetleri diye verdikleri telefonlardan ulaşmak imkansız. 20 dakika telefonda bekleyip kapatanlar var. Kredi kartından çekilen paralar, oluşmayan siparişler, geç gelen ürünler, hatalı gelen ürünler, yanlış gönderiler de işin cabası...
Bu iş daha çok can sıkmadan bence devletin bir denetim mekanizması kurması lazım. Müşteri hizmetlerinin hem telefon ortamında hem de e-posta ortamında cevap süresinin bir sınırı olmalı.
Aksi takdirde internetin nimetleri bazı insanlara işkence olarak kullanılıyor. Benim mobillog.com'da okuduğum son yazı bunun en iyi göstergesi.
Sevgiler