Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Her an batırmaya hazır dikenlerimiz var

Her an batırmaya hazır dikenlerimiz var
 

Bu kaktüs benim balkonumdaki kaktüsüm bu yıl böyle çiçek açtı


Hepimiz biliriz kaktüsleri değil mi?

Sert dikenleri vardır hani...

Yuvarlak, sanki kendi kabuğuna çekilmiş ya da kendilerini koruma altına almış gibi dururlar.

Nadiren çiçek açarlar,

Çok fazla su istemezler...

Ne bileyim bazı özelliklerinden midir nedir kaktüslere çok ilgi duyarım ben.

Bugün düşündüm de bizlerde kaktüslere mi benziyoruz birazcık?

Her an batırmaya hazır dikenlerimiz var çoğumuzun.

Başkalarının canını yakıyoruz.

Hatta kanatıyoruz.

Kendimizi kapatmışız,

Endişe duyuyoruz, korkuyoruz, temkinliyiz, savunmadayız.

Zarar görürsek,

İncinir acı çekersek,pişman olursak diye azıcık suyla yaşamayı becerebilen kaktüsler gibi sevginin, duygunun azıcığıyla yaşıyoruz.

Kalın sert kabuklar oluşturduk,

Çünkü dikenler batırılmaya hazır durumdalar her an.

Ara sıra çiçek açıp şahane görüntüler sergilesek de bu görüntülerin de ömrü kısa sürüyor tıpkı kaktüs çiçekleri gibi.

Keşke daha uzun süre kalabilse çiçekli hallerimiz,

Keşke endişe duymadan yaşamak mümkün olsa.

Keşke sen bizdensin, sen değilsin diye düşünülmese ve yok sayılmasa insanlarımız ve keşke kimse kimseye dikenler batırıp kanatmasa.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..