Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

her daim aşk

her daim aşk
 

her aşkta bir ışık var ..


Aylar, belki de yıl sonra yazıyorum:

Ben yine bir aşk yaşadım içimde, en büyüğünden hem de.

Yaşadım,

Ve …

Diye başladı, kız anlatmaya ..

taşındım; gönlünden, yanından, solundan..

Taşındım .. bildiğim ama bilmediğim bir şehre doğru yol aldım..

İçimde ki yol ; şehir mi, kasaba mı bilmiyordum...

Bu yol’a biri daha sığar mıydı ?yoksa yolun sonu muydu ,son yolculuğu..

Sol yanım acımıştı bir kere, düşünmüyordum..

Kim acıtabilir ki; beni , bizi, güzel anıları..

Kim acıtabilirdi ..

Bu gurur neydi, çık karşısına seviyorum de. bir kere daha de..

Sanki daha önce yapmadın mı ?

Yaptım, yaptım tabi de; sabret dedi içimde ki ses.

Sabrın sonu selamet ..

Saatler, saatler..

Whats up ne güzelsin sen öyle ;)

gece bayağa ilerlemiş ; yakın geçmişim,yakın geleceğim whats up ta nöbette..

bana bakıyor kesin .. işi var, ama gücü yok söylemeye ..

….

Kendi hikayesini yazan insanlar olmalı dedirten tarifteydi, içinde yaşadıkları

Kendi hikayesini yazan ve bunu başaran kişi kendi olacaktı

Koymuştu kafasına bunu..

Yaşamaya başladı; hesapsız, kitaplarla iç içe olmasına rağmen ;kitapsız..

Kendi kitabını kendi yazacaktı.. hayatta yaşamak ta böyle bir şey değil miydi ?

Yaşamak ; değil miydi , tutku?

Yaşamak değil miydi , aşk ?

Yaşamak değil miydi , şehvet ?

Hepsini kendi yazacaktı , bilinmeyen yönleriyle ..

Daha önce aşık olmuştu , hem de kaç kere ?

Her defasında dediği gibi bu farklıydı.. farkı içinde ki şehvet te gizliydi ..

Gözlerinde ki ışıkta , teninde ki tutku da ..

 o şimdiden sonra yazacaktı bu hikayeyi..

hayatta hiçbirşey yarım kalmazdı , bunu biliyordu..

ve bu onların hikayesiydi ..

kız cümlelerinin sonuna gelmişti ;

‘’ içimde ki ışık hiç sönmedi , biliyorum ki o benim’’ ..

İnanmak bu olsa gerek.. aşk bu olsa gerek ..

çocuk ;olmuyor ,üzüyorum demişti ama ;

Ona hayat verdiğini ve onsuz hayatı olmadığını o an düşünememişti ..

 

herşeyi aşkla yapın; umutlarınızı aşkla besleyin ..

bu hayat size verildiyse , yazarı da sizsiniz demektir ;)

 

kendi hayatınızın, kendi yazarı olmanız dileğiyle,

dolu dolu aşklı günlere, sağlıcakla  :)

 

 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..