Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her konudan anlayan cahil yorumcular

Her konudan anlayan cahil yorumcular
 

www.aliozdemir.net


Son 10 yıldır hiçbir birikimi, eğitimi, diploması, hayat deneyimi olmayan insanlar yorumcu, filozof, düşünür, ulema, bilgin, yazar olup çıktı.

25 yıldır gazete, dergi ve web sitelerine yazılarımı gönderiyorum. Bundan hiçbir maddi kazancım yok. Bu işleri sosyal sorumluluk çalışması olarak görüyorum.

Değerli insan Sayın İzzet Baysal’ın verdiği öğrenim bursuyla okuyabildim.

Bolu’nun en yoksul ilçesinin (Kıbrıscık) bir dağ köyünde doğdum. 15 sene okula gittim. Hala daha yüksek lisans öğrencisiyim. 1 gün bile okuldan kaçtığımı hatırlamıyorum. Bütün okulları dereceyle bitirdim.

Okuduklarımı, yaşadıklarımı, deneyimlerimi yazıya dökerek bilgiye ihtiyaç duyan insanlara aktarmak istiyorum. Yazılarım şu anda 10 kadar sitede, blog’ta, gazetede ve kişisel sitemde yayınlanıyor.   

Üç sayfa kitap okuyunca uykusu gelen, göbeğini kaşıyarak, ter kokarak, dişlerini fırçalamaya üşenen, idrak yolları tıkalı toramanlar her köşe yazısının altına imlası bozuk yorumlar yazarak kültüre katkı yaptığını sanıyor. Absürd, içeriksiz, zeka yoksunu yorumları okudukça yazma isteğimi kaybediyorum.

Cahiller her şeyi biliyor. Zır cahillerin satırlarını hiç süzgeçten geçirmeden kağıda ya da ekrana aktaranlar çukurlaşmaya katkı yapıyorlar.

Dinler tarihi, istihbarat savaşları, ekonomik tuzaklar hakkında hiçbir şey okumamış insanlara meram anlatmak ne zor.

Ali Özdemir

BOLU

www.aliozdemir.net

Not: Kargo bedelini ödeyen herkese bir kitabımı hediye ediyorum.

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..