Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Her ne olursa...

Her ne olursa...
 

Cansen Ercan


Uzaklardan geldi sesi

Derin bir iç çekişti

Kara bulutların gelmişine geçmişine
Paçalarındaki kurumuş çamurlara
Sarı izmarit lekelerini ekleyip
Şarabın kırmızısına mı sövüyordu ne

Duymazdan geleyim dedim

Uyuklar gibi yaptım
Burnumun ucuna sinek konmuş saydım

Yine de
Tetikledi şerefsiz kelimeler

Oysa iç çekiş gibiydi
Ekleyesim geldi eksik sayıp sövmeleri

Bir de kırıp dökesim

Tam tepeme düşse yıldırım
Yanıp kalsa bedenim

Ya da
Bu hırsla kalkıp bataklıkta yürüsem

Yükselişin şuursuzluğundan sebep
Zühre ye nazar etsem

Kayıp düşse gökyüzünden ayaklarımın dibine
Bataklıkta parlayan ben sandırsam herkesi
Kıyamet alameti gibi herşeyi unutturası bir korku salsam

Çekmese içini artık şu kadın
Unutsa her şeyi
Sayıp sövmeyi

Şarabın kırmızısına gül edasıyla baksa
Taksam saçlarının arasına bir çiçeği
Varsın gül olmasın

Razıyım

İzmarit sarısı olsa bile rengi.

 

 
Toplam blog
: 88
: 1115
Kayıt tarihi
: 09.01.07
 
 

Ankara SBF'yi bitirdim. Öğrencilik yıllarında gazetecilik, sonrasında uzun yıllar özel sektörde ü..