Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '16

 
Kategori
Güncel
 

Her şey yolunda

HER ŞEY NORMAL

Her şey normal, her şey yolunda… Ben sıkıntılıyım… Sahip olduklarımı kaybetme korkum var. Ben bu hayatı kolay kurmadım. Emek harcadım. Hiç yoktan meselelerle koca bir ömrü heba etmek istemiyorum. Benim olanı istiyorum, fazlasını değil. Bunun bir karşılığı olmamalı… Sahip olduklarımı korumanın karşılığı özgürlüğümden, huzurumdan, ilkelerimden onurumdan vaz geçme olmamalı. Hayatım benim hakkım. Ben bu hayatı mücadele ederek kazandım, mücadele ederek sürdürmeliyim haksızlıklara, yolsuzluklara karşı.

Şimdi düşünceler mi satılıyor normal bir hayat sürme karşılığı?...  Karanlık bir zihniyetin kurbanı mı olduk? Sondan başa mı dönüyoruz? Neden ileri değil, geri? Geride sıkıntı olmasa ileri gidilir miydi? Geride şimdi sahip olamadığımız ne vardı?

İdeallerimiz ölü, gayelerimiz çürük, hayallerimiz bozuk, mantığımız durmuş, nutkumuz kurumuş, beynimiz faaliyetini yitirmiş… İnsanlığımızı da mı kaybediyoruz? Uğruna savaştığımız şey nedir, sonunda kazanacağımız şey nedir?

Özgürlüğüm benim aşkım, huzurum benim aşkım, yapabileceğime inancım benim aşkım, her güne umutla uyanmak benim aşkım, hayallerim, gençlere verdiğim gelecek vaatleri benim aşkım…

Sönmüş, silik bir hayatı izliyorum. Söyleyecek söz yok, hayat anlamsız şimdi, acı… Öfkeli… Tahammülsüz… Kurallar, yasaklar var. Birileri düşünür sen yaparsın. Cansız…  Yaşama sevincini yitirmiş gibi…

Zihniyetimiz kokuşmuş. Kötülüğümüz kendimize… Yok oluyoruz… Gerek yok düşmana. Biz kendimize düşmanız. Bilim, sanat kimin umurunda?...  Karın tokluğuna yaşıyoruz. Bunu da kaybetmekten korkuyoruz. Kalbimize hükmeden en derin duygu olmuş korku… Yoklukla tehdit ediliyoruz. Hayatımız sınırlardan geçilmez olmuş. Varlığımızın bir anlamı kalmamış, hayatın tadı kaçmış. Engeller öfke yaratmış. Her şeyin sorumlusu sen, ben, o biz…

 
Toplam blog
: 28
: 387
Kayıt tarihi
: 01.11.15
 
 

Sakarya üniversitesi Tarih bölümü mezunuyum. MEB'te tarih öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Kit..