Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Her zaman yalnızız

Çok kötü hissediyorum kendimi son zamanlarda, yapayalnız hissediyorum kendimi. Yalnızım yalnız başımayım.İ şim var işe gidip geliyorum, oğullarım var zamanımı alan, kayınvalidem var aynı evi paylaştığım, eşim var benden haberi bile olmayan... Ve ben yalnızım... 

Hayata yalnız geliyoruz, yalnız gidiyoruz.. Hep yalnızız.. Her zaman yalnız en özel zamanımızda yalnızız.. Kim ne kadar yanımızda. Kimimiz ne kadar yanımızda?Eşimiz mi? Annemiz mi? Çocuğumuz mu? Arkadaşımız mı kim ama kim? 

Kim ne kadar yanımızda. Hiç kimse yok. Kimseler yok. 

Yalnızlık Allah'a mahsus diyorlar ama her zaman ve hep yalnızız.. Okula gidiyoruz arkadaşlarımız oluyor ama yazılıda yalnızız.. Sözlüye kalkıyoruz, yalnızız kimse yok yanmızda, tek başınayız.. Hastalanıyoruz tek başınayız.. Doktor odasına muayeneye giriyoruz, tek başına. Bebek dünyaya getirmek için ameliyata giriyoruz tek başına, yapayalnız kimseler yok. 

Kalabalıklarda yalnız dolaşıyorum. Evimde çocuklar yatıyor akşamları ben yalnız oturuyorum televizyonun ve bilgisayarın karşısında yapayalnız kalıyorum kendmle başbaşa. Başımı omzuna koyup sevgi içinde başbaşa oturacağım bir can yoldaşım olmadı eyyy hayat neden bu kadar acımasızsın. Neden neden? 

Kırgınım sana ey kader. Kızgınım ve küsüm sana ey hayat. Sen ne kadar acımasızsın neden beni deniyorsun ey hayat neden? 

Zormuş hayata tutunmak , çok zormuş hayata tutunmaya çalışmak. Bıktım zaten artık yokum beni unut benle uğraşma canım lütfen lütfen benle uğraşma bak benden sana hayır yok. Bak mücadele edecek halim kalmadı görmüyor musun işte bak ben yokum. Tamam git işine benle uğraşma herşeyini al git buralardan git işine bak başkalarıyla uğraş lütfen. 

36 yaşına girdik yeni yılla beraber belki yaşımdan belki yorgunluğumdan artık gücüm kalmadı ne yapsam acaba? 

Hayata şöyle bir şahlanmak istiyorum. Dimdik durmak ve eski neşeme ulaşmak istiyorum. Eskisi gibi hayat dolu olmak istiyorum. Eskisi gibi çabuk affeden ve çabuk unutan olmak istiyorum. Duygularım çok yoğun çok. Hayatımın en bıkkın ve en pes etmiş halindeyim. Nasıl düzeleceğini de bilmiyorum. Yazmak beni çok rahatlatıyor. Sadece kendimle ilgili yazmak istemiyorum ama bugünlük de böyle olsun varsın. 

Hayatta her zaman ve her şekilde yalnızız. Her kim olursa olsun yanımızda yalnızız ve bu hayattan da yapayalnız göçüp gideceğiz. Çok geçmeyecek unutulacağız. İşte bakın yine yapayalnızız. Umut dolu bakardım hayata her zaman. Pes etmekte istemiyorum ama elimden başka birşey gelmiyor ki. 

Bugünlükte böyle olsun... 

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..