Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Herkes şapkasını çıkarsın..

Herkes şapkasını çıkarsın..
 

Kolay kolay kesin tavır koymamaya çalışırım yanlış yapan insanlara, belki yapmış oldukları yanlışların farkına varır utanır ve benzer yanlışı bir daha tekrar etmezler diye. Ama baktım davranışlarında bir düzelme göremedim ve benzer yanlışına devam ediyor anında kesin tavrımı koyarım.

Kimse tavrımdan geri döndüremez!

O kişi veya kişiler için bir yaptırımım söz konusuysa yerine getiririm!

Dedim ya tavrımı kolay kolay koymam ama beynime koymuş olduğum tavrımı da kesinlikle hayata geçiririm.

Geçen gün Pelin hanım ile telefonda mesajla bir konuda sohpet ederken bana "zoru seviyorsunuz Mehmet Bey" demişti.

Evet doğru.

Tavır koymak zor iş!

Bir şirketi kurup şirketi doruklara taşımaktan daha zordur tavır koyabilmek.

Tavır koymak zordur çünkü koymuş olduğunuz tavrınızın geri dönüşü olmaz, olmamalı da. Geri dönüş yaptığınızda siz siz olmaktan çıkar başkası olursunuz!

Koyduk tavrımızı Almanya'ya Hollanda'ya..

Tamam bize yapmış oldukları davranışlarını şiddetle kınıyoruz ama biraz da kurallara uymak gerekiyor diye düşünürüm.

Adamlar Çarşamba'dan (yarın) sonra gelebilir ve meydanlarda konuşabilirsiniz diyor, siz illa 'hayır olmaz bugün' demeye getiriyorsunuz.

Biz Hollanda'ya bunu yapmaya çalıştık.

Neden yaptık?

Referandum için.

Tavır koyduk

Tavır koyduk da tavrımızı koruyabilecek miyiz ona bakarım ben.

İthalat ve ihracatın en fazla gerçekleştirdiğimiz ülkelerdir Almanya ve Hollanda, nasıl tavrınızı korursunuz?

Koruyamazsınız!

O halde büyük laf da etmeyeceksiniz..

Ülkemizin prestiji sarsılıyor ve onuru kırılıyorsa iki kere düşünmemiz gerekiyor.

Herkes şapkasını çıkartıp masanın önüne koymalı.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..