Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Herkes siyasetçi olmaz, olamaz 1

Herkes siyasetçi olmaz, olamaz 1
 

SİYASET ÇOK ZOR BİR İŞTİR


Siyasetçilik özel yetenek ister. Her adamın işi değildir. Herkes siyaseti beceremez. Zaten bu yüzdendir ki ülkemizde siyasetçi pek fazla çıkmaz. 

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Elektriğin doğalgaz ile üretildiği ve sanayide en çok kullanıldığını herkes bildiği ve kışın en soğuk günlerinde tüketicilerin en çok gaz kullanmaya başladığı günlerde ülkemde doğalgaz tüketimi azalıyorken, yani sanayi üretimi dibe vurmuşken televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka sanayimiz dünyada rekor üstüne rekor kırıyor, Almanya’dan sonra en büyük sanayiye sahibiz.” diyemezdim. 

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: BİR ÜLKEDE ENERJİ TÜKETİMİ SANAYİ ÜRETİME BAĞLIDIR. SANAYİ NE KADAR AZ ÇALIŞIRSA O KADAR AZ ENERJİ TÜKETİLİR.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Dışarıdan aldığımız mal ve hizmet miktarı, dışarıya sattığımızın devamlı olarak beş-on katı oluyorsa, yani ülke ticareti yıllardır açık veriyorsa televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka ticaretimiz dünyada rekor üstüne rekor kırıyor, Çin’den sonra en büyük ekonomiyiz.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: BİR ÜLKEDE ÜLKELERİN DIŞARIYA SATTIKLARI İLE ALDIKLARININ FARKI O ÜLKENİN EKONOMİK GÜCÜNÜ GÖSTERİR. SATTIĞINDAN ÇOK SATIN ALAN BİR ÜLKE ENİNDE SONUNDA İFLAS EDER.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Kurulduğu günden beri bir tarım ülkesi ve ben yönetime gelene kadar dünyada kendi kendine yetebilen on ülkeden biri olan ülkem, uyguladığım yanlış tarım politikaları sonucunda Çin’den pirinç, sarımsak, Venezuella veya Australya gibi ülkelerden sığır, Macaristan’dan koyun hatta Bulgaristan’dan da saman ithal ediyorsa televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka tarımsal üretimimiz Avrupa birliğinin dört katını aştı, Avrupa’nın en büyük tarım ekonomisiyiz.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: DÜNYADA ŞİMDİYE KADAR SADECE ON ÜLKE DIŞARIDAN TARIMSAL ÜRÜN ALMADAN HAYATTA KALABİLİRDİ. BUNLARDAN BİRİ OLAN ÜLKEMİZ ARTIK BIRAKIN GİDA ALMAYI, ARTIK SAMANI BİLE DIŞARIDAN ALMAK ZORUNDA KALDI.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Tepki tekerlekleri ABD’den, denge ve konum modüllerinin İngiltere’den, magnetik tork çubuklarının Almanya’dan, kameralarının Kore’den alınıp bir araya getirildikten sonra testlerinin Fransızlara, Uzaya götürülmesinin Rus’lara bırakıldığı, ilki fiyasko olduğu için buna 2 numara verilen uydumuzu Rusların uzaya gönderdiği gün televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka ilk %100 yerli uydumuzu uzaya gönderdik, artık bir de uzaya hakimiz.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: İLK UYDUNUN KAMERALARI ALDIĞIMIZ İSRAİL DAHA SONRA KAMERALARIN ÇALIŞMASINA İZİN VERMEDİĞİ İÇİN İLK UYDUMUZ ÇÖPE GİTMİŞTİR.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “75 milyonluk ülkemde 9 milyon kişi ancak sosyal yardımlarla hayatını sürdürebiliyorsa televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka kişi başına düşen milli gelirimiz dün gece 3000 dolar iken bu sabah itibarıyla 10 000 dolar olmuştur.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: BU İŞLERE BAKAN BAKAN’IN EN SON VERDİĞİ RAKAMLARA GÖRE SOSYAL YARDIM ALANLARIN TAM SAYISI 9 200 000 KİŞİDİR. BEN SAYIN BAKANIN YALANCISIYIM.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Dünyanın en pahalı benzinin kullanan ülkem bir anda Norveç’in birkaç kuruş gerisine düşünce, bir hafta içinde iki-üç kere benzine vergi ekleyerek ülkemi tekrar dünyanın en pahalı benzinini kullanır hale getirdiğimden birkaç gün sonra döviz kurları nedeniyle Norveç’teki benzin fiyatı tekrar ülkemdeki fiyatı birkaç cent geçtiği anda televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka bizdeki benzin fiyatları öyle iddia edildiği gibi yüksek değildir mesela Norveç’teki benzin fiyatı bizden çok fazladır.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: KİŞİ BAŞINA MİLLİ HASILATIMIZI BİR GECEDE 3000 DOLARDAN 10 000 DOLARA ÇIKARAN İSTATİSTİK KURUMUNUN BU SAYILARINA İNANSAK BİLE NORVEÇ İÇİN BU DEĞERİN 98 000 DOLAR OLDUĞUNU HATIRLAYALIM.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Dünyanın en pahalı benzinin kullanan ülkemde Dünya petrol fiyatları artığında benzine zam yapar, dolar kuru yükseldiğinde yine zam yapar ama hem dünya petrol fiyatları hem de dolar kuru düşse bile hiçbir zaman indirim yapmaz, veya üç kuruş indirip ertesi gün onbeş kuruş birden bindirirken televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka bizdeki dünya petrol fiyatları aşırı yükseldiği için benzine azıcık zam yapmak zorunda kaldık.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: DÜNYA TİCARETİNDE PETROL AMERİKAN DOLARIYLA ALINIP SATILDIĞI İÇİN DOLAR KURUNA GÖRE İTHAL EDİLEN HAM PETROLÜN FİYATI KURA BAĞLI OLARAK BİR KAÇ KURUŞ OYNAYABİLİR.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “Dışarıdan aldığım ham petrolü işleyerek elde ettiğim benzini 5 liradan sattığım için insanların otogaz kullanımına geçmeleri sonucunda elimde kalan fazla benzini dünya piyasalarına 160 kuruştan satmaktan vazgeçmez, böylece 160 kuruşa benzini bizden alan terör örgütünün aynı benzini kaçak olarak ülkeme sokup ucuz benzin diye 3 liraya satarak para kazanmasına sebep olduğumu öne süren ve belgeleyenler seslerini çıkaranları ve benzini 160 kuruşa dışarıya satacağınıza içeride 300 kuruşa satın da kaçakçılık önlensin, terör örgütü para kazanmasın diyenleri susturmak için televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka bunları iddia edenler ticaretten ne anlar. Zaten biz terör örgütünün mali kaynaklarını kurutmak için her türlü tedbiri almaktayız.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: DÜNYANIN EN BÜYÜK HAMPETROL ÜRETİCİLERİNDEN OLAN IRAK VE İRANDA PETROL İŞLEME TESİSLERİ (RAFİNERİ) OLMADIĞI İÇİN BİZ ONLARDAN ALDIĞIMIZ HAM PETROLÜ KENDİ RAFİRENİLERİMİZDE İŞLEYEREK OTOGAZ, BENZİN, MOTORİN VS GİBİ YAKITLAR ÜRETİRİZ. BENZİN FİYATINI ÇOK YÜKSEK TUTTUĞUMUZ İÇİN MİLLET YA DİZEL YA DA OTOGAZ KULLANIMINA YÖNELDİĞİ İÇİN BENZİN TÜKETİMİ ÇOK AZALIR VE BÖYLECE ELDE ÜRETİM FAZLASI BENZİN BİRİKİR. IRAK VE IRANA UCUZA VERDİĞİMİZ BU BENZİN KATIRLARLA TEKRAR GERİ GETİRİLEREK KAÇAK BENZİN OLARAK ÜLKEMİZDE SATILIR VE BU İŞTEN EN BÜYÜK KARI PKK ELDE EDER.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; “İslam’a aykırı bir sürü icraat yaptıktan sonra televizyonlara çıkıp milletin gözüne baka baka en çok koyu Müslüman biziz, diğerleri külliyen kafirdir.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: AYET VE HADİSLERLE BÜTÜN MÜSLÜMANLARIN KARDEŞ OLDUĞU, MÜSLÜMANLARIN BİRBİRİNE ZARAR VERMEMESİNİN, ÇALMAMASININ, YETİM HAKI YEMEMESİNİN, KAMUYU ZARARA UĞRATMAMASININ, MÜSLÜMANLARIN KÜFFARLARA KARŞI BİRLİK OLMASININ ŞART OLDUĞUNUN AÇIK AÇIK BEYAN EDİLMESİNE RAĞMEN, MÜSLÜMAN BİR KOMŞU ÜLKEYE SALDIRMAK İÇİN BAHANE ARAYAN YAHÜDİ BİR DEVLETİ KORUMAK İÇİN HER TÜRLÜ TEDBİR ALINMIŞTIR. MÜSLÜMAN ÜLKENİN KENDİNE SALDIRMA İHTMALİ OLAN YAHÜDİ DEVLETİNE KARŞILIK VERME İHTİMALİNİ ÖNLEMEK İÇİN ATABİLECEĞİ ROKETLERİ HAVADA VURABİLEN PATRİOT FÜZLERİNİN YERLEŞTİRİLMESİNDEN BİR KAÇ GÜN SONRA YAHÜDİ DEVLETİ SAVAŞ UÇAKLARININ BU KOMŞU ÜLKE BAŞKENTİNİ BOMBALAMASINI HATIRLATMAK İSTERİZ.  

 
Toplam blog
: 40
: 645
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

PhD (Nükleer). Başka söze gerek yok bence... İçel'de yaşıyorum. ..