Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '18

 
Kategori
Mizah
 

Herkesi Güldüren Fıkralar

Herkesi Güldüren Fıkralar
 

UYKUM KAÇTI
Bir gece Nasrettin Hoca’nın uykusu kaçmış. Kalkmış sokakta gezinmeye başlamış. Hoca’yı gören komşusu sormuş:
- Hayrola hocam, gece vakti sokakta ne arıyorsun?
Hoca:
- Uykum kaçtı da onu arıyorum, demiş
**
 
ASKER ÇIKTI MI?
Acemi erlerden biri levazım başçavuşuna dert yanmış: 
- Komutanım, yemekte bize ördek böreği verdiler, ama içinde bir gram bile ördek eti yoktu. 
Bunun üzerine başçavuş askere sormuş: 
- Asker!.. Sen hiç asker bisküvisi yedin mi? 
- Şey, evet komutanım!.. 
- Asker bisküvisinden hiç asker çıktı mı? 
**
 
İYİ Kİ
Bir gün Nasreddin Hoca'nın eşeği kaybolur, günlerce arar fakat bulamaz, sonunda üzüleceği yerde şükreder. Hocayı şükrederken görenler sebebini sorduklarında şöyle der: 
-“İyi ki üzerinde ben yokmuşum, yoksa ben de kaybolacaktım.” 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..