Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Hey gidi özgürlük!

Hey gidi özgürlük!
 

Resim alıntıdır


Bugün ellerimi özgür bıraktım.

Bi baktım;

İkisi de kollarımın yanında

Sere serpe bir kedi gibi

Yalana kaşına

Uzanmış yatıyor!

Özgürlüğün tadını çıkarıyor!

Ya ayaklarım..

Ve bu çilekeş bacaklarım

Onların ne suçu var?

Haydiii !

Onlarda birbirinin üstüne devrilip

özgür kaldılar.

Vücudum, hele popom,

Hemen “ bir dönüm bostan,

Yan geldi Osman!” vaziyetleri.

Daha ne isterim dimi!

Eh! Bi de,

Başım özgür kal

..sın!

Başım..

Öz...

Yok yahu!

Bi türlü özgür olamıyor.

Hah! Şimdi borçlarını düşündü.

Dön sağa,

Haydi yallah, hop!

Gitti bütün özgürlük!

Şimdi de “evet mi, hayır mı?” oyunu

Dön sola,

Haayııırrr!

Dur dedim, kafacık dursana!

Özgürsün işte!

Hay Allah’ım;

Şimdide özgürlük kavramını düşünüyor.

Hey gidi Zülfü Livaneli

Nerden aklıma geldin?

Tram ta tam, tram ta ta

“Hey Özgürlük!”

Kızııım özgürsün, canım!

Cık! Anlamıyor!

İlla bi şey düşünecek ,

Dursana şebelek!

Bari uykuya geçeyim!

Bari uykuda rahat edeyim!

Horr! Harr!

Ohh! Gelsin rüyalar!

Ama yarın şu iş var!??

-Su parasını yatırdın mı?

-Öretmeniiim bizi seviyor musunuz?

-Berrin, baban bizi hiç dinlemiyor!

-Abla annem sana çok kızdı!

-Niye kızdı!

-…..

-Aybike sizi çok özlemiş!

-E gelsin cadı!

-Anne ben seni çok seviyorum.

-Yahu niye anlamıyorsun,

O kadar paramız yok!

-Git Alllasen! Sende bahane çok!

-Annnemmm…

-Yavrummm!

-O eteği giymicem işte!

-Zıkkımın kökünü giy!

-Ben aslında sadece

Seni sevdim, ama işte..

-Eee?

-Anne babamın kafası yumruk gibi şişmiş.

-Eee!

-Doktora gitmiyor!

-Bu akşam dışarı çıkalım mı?

-Siz ne kadar güzel gülüyorsunuz ya!

-Size mi gülüyorum beyefendi !

Haaa!

Oyyy! Bu neydi?

Uyku bu mu şimdi?

Ben anladım

Benim kafa gitmiş!

O özgür olamaz,

O düşüncelerinin esiri..

Ben de onun eseri!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..