Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Hibe Projeleri

Değerli arkadaşlar bu Hükümet döneminde onbinlerce arkadaşımız Kamu çalışanı oldu. Bakım engelli Maaşları ve Özel Eğitim ödenekleri Sosyal yardımlarla engellilerin hayatı kolaylaştı.

Sorunlar var mı evet bu sorunlarda ortak çalışmalarla birlikte hareketle çözebiliriz.

Bazı Aileler ve Öğrencilerimiz beni arıyor. Defalarca Sınavlara girdim ve Memur olamadım diyorlar. Bende şunu öneriyorum Hibe Projeleri maalesef ön yargılardan dolayı engellileri Özel Sektör İşe almakta ağır davranıyor. Farkındalık çalışmaları şart.

Öncelikle engellinin bir mesleği olacak yâda girişimcilik Sertifikası olacak ve Hibe Projelerine başvuracak. Yani karşılıksız aldığı parayla kendi işini kurmuş olacak. Yapılanlar. Köyünde inek alanlar dükkân açanlar var. İki yıl boyunca çalıştırdığınız Personel ve tüm giderlerinizi Devlet Hibeden karşılayacak.

Bence düşünün derim. İsteyen arkadaşlarımız olursa İş Kurla girişimcilik Eğtimi Kursu açıp Projelerdede danışmanlık hizmetleri sunabiliriz.

Salih Arıkan.Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..