Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hiç sevgilim olmadı ki

Hiç sevgilim olmadı ki
 

14 ŞUBAT

 

hiç sevgilim olmadı

nice Şubat''lar yaşadım da

ne bir şiir yazdım

ne de  bir çiçek sundum

sevgiliye

 

hani

çiçek olmadığından falan da değildi

 

yüreğim herkesi sevdi

ama herkesi

çok kişiler de  beni                

kim bilir sevmiştir belki  

               

ne şıpsevdiler

ne  pır pır yürekler

ne sevdaya atılmış kulaçlar

ne de dalgalarda kürekler

 

hiç aşk yaşamadım ki

 

ne güzel gözlere baktım

ne tatlı sözler konuştum

ne de

ipek saçlar okşadım

başka ellerin sıcağını

kendi yüreğimde

hiç mi hiç duymadım

 

sevgilim olmadı ki

 

ne mektup uçları yaktım

sevgili için

ne çiçekli mendiller yolladım

uzaklardan

ağlamadım arkasından

bir sevgili için

 

hiç sevgilim olmadı ki

 

sevgili sayılırsa şayet bu

bir bütün iki yarım 

benim de sevgilim var

kırkbeş yıllık karım

bu yoğumla

bu varımla

ve ben

bu sevgili karımla

her sevgililer gününde

biz bize

yani

el ele – göz göze

birbirimize

çiçek yerine

sonsuz sevgileri sunduk

 

ve biz

bundan gayrı

ne sevgili aradık

ne de çiçek umduk

bunlarla

mutluluklar kurduk

biz bu sevgiyle

yıllarca avunduk

 

ve biz

bitmeyen sevgimizi

işte AŞK budur diye

bir ömür savunduk.

 

 Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..