Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

HİÇ

HİÇ
 

HİÇ


 

 

Üç harfli tek heceli bir sözcük, hayatımızda farkında olarak veya olmayarak ne kadar çok kullanırız bu sözcüğü. Türk Dil Kurumu boş, önemsiz, değersiz şey veya kimse olarak tanımlıyor hiç sözcüğünü. O, tek hecenin içine sanki koca bir dünya sığıyor gibidir. Bazen tüm duygu ve düşüncelerimizi, bazen de anlatmakta zorluk çektiğimiz duygu ve düşüncelerimizi o tek hecenin yardımı ile bir çırpıda açıklayabiliriz. Günlük hayatımızda da öyle çok işe yarıyor ki, bakın ilk ağızda neler geldi aklıma;

 

Canım  hiç bir şey yapmak istemiyor

 

Hiç hevesim yok.

 

Hiç olur mu?

 

Hiç duymadım 

 

Hiç unutmadım 

 

Hiç sanmıyorum.

 

Hiç gördün mü?

 

Hiç anlamıyorum.

 

Hiçbir zaman.

 

Hiç sormadım.

 

Hiç görmedim

 

Hiç hatırlamıyorum

 

Hiç sıkılmadan.

 

Hiç günahım yok.

 

Hiç üzülme

 

Hiçbir şeyde gözüm yok.

 

Hiç gülmedi şu bahtım.

 

Hiç şaşırmadım.

 

Hiç sevdin mi?

 

Hiç etmek.

 

Değer mi hiç?

 

Hiç kimse bilemez

 

Hiç merak etme.

 

Aşk hiç bitmez.

 

Hiç yoktan iyidir.

 

Hiç ummazdım

 

 

Hiç üşenmeyin, alın kağıdı kalemi elinize, siz de ‘ hiç ‘ üzerine bir liste yapın. Sonunda ne mi olacak; hiç işte, hiçbir şey olmayacak; ne o, sinirlendiniz mi yoksa? Amaaan, boş verin öyleyse, hiç üzerinde durmayın:)))).

 

 

 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..