Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Hiç

Hiç
 

Yıkandığın su, giydiğin gömlek

ayağında bağ

yolunda uğrak, beklenen durak

daldığın uzağım ben

dudakta ıslık, elinde sapan

kafeste keklik

öpülen çocuk,söylenen söz

bakan gözüm ben

sokakta kahve, kahvede tavla

zarda gelen yek

çayında şeker,ocakta ateş

ateşteki közüm ben

yürüdüğün yol, çaldığın kapı

girdiğin hayat

hayatta toprak, toprakta çiçek

çiçekteki özüm ben

yattığın döşek, başında yastık

örttüğün yorgan

daldığın uyku, gördüğün rüya

aldığın nefesim ben

tuttuğun oruç, bozduğun niyet

girdiğin günah

ödenen bedel, verilen ödül

çaldığın gönülüm ben

 

sen!

her de hiç, hiç de her , olduğum yer

 

 
Toplam blog
: 6
: 99
Kayıt tarihi
: 24.04.12
 
 

Özel sektörde Makina konstrüksiyon ve Modelleme üzerine çalıştıktan sonra, mesleki hayatına kamud..