Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Hiç...

Hiç...
 

ipini terk etmiş her uçurtmanın oğluydum bir zamanlar
kanatlarımda özgür ruhlu rüzgarlar
renklerimde gökkuşağı beslerdim
 
Annem hep güneşti
Babam dağ
 
bugünlerde
ahşap bir yalnızlığın içerisinde çatlayan bir damar
üzerime yıkılan duvarlarda unutulan eksik bir yazı gibiyim
nasıl diye sormayın
ben bilmem
nefesim hala mantar kokuyorken
 
çatı kenarlarından yağmur içer oldum oluk oluk
ve sen aklımın dibine her tepetaklak düşüşünde 
a h h ki
h
h
yosun tutmuş şiirler kusuyorum 
gölgelerimin tam da üstüne
ve her seferinde martı çığlıkları sarıyorken etrafımı
gagalarında uçuyor senli iyot kokulu dizelerim 
 
haydi çöpçüler haydi
bugünde bendensiniz
asmayın suratınızı
biliyorum hüzünlü bir mesai sizinki si
ama önce demli bir türkü asın dudaklarınıza
şöyle bol şekerli tüttürün sevda mısralarını
sonra kolunuza kuvvet
süpürün süpürebildiğiniz kadar beni bu şehirden
 
 
ki ben
son nefesimi çiğnemeden yuttuğum günden beri
h i ç bir cümleyim
i
ç bir ayda doğmuş
i
m aslında 
 
.....................bildiğiniz hiç işte… 
 
 
 
 
 
 
ilhanaşıcı/ekimikibinonbeş
 
 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..