Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hırs Bürümüş Siyaset

Bugünlerde
Siyasete hırs bürümüş
Siyaset
Siyaset olmaktan çıkmış
Hırslı siyaset olmuş tamamen
Oysa canlarım
Siyasi hırs yanlıştır
Siyasi hırs kaybettirir
Siyasete
Sadece ve sadece akıl gereklidir
Siyaset
Akıl yönlendirmesinde yol alır
Akıl yönlendirmesinde yol alan siyaset
Mutlaka gerçeğe ulaşır
Gerçek de hedeftir canlarım
Başarmaktır
Başarmaktır
Başarmaktır
Şunu iyi bilelim canlarım
Siyaseti hırsa bürüyen siyasetçi
Asla mutlu olamaz
Neden derseniz canlarım
O siyasetçi
Asla ve asla tatmin olmaz canlarım
Durmadan kendini öne çıkarır o
Ve durmadan
Daha yükseklere yücelmek ister
Ve bunun için de
Önüne kim gelirse yıkıp geçmeyi göze alır
Ve sonuçta da
Hüsrana uğrar
Hüsran da canlarım mutsuzluk demektir
İşte bu noktada duralım
Ben bu noktada diyorum ki
Beni dinle siyasi hırs sahibi siyasetçi
Dur bir
Dur bir
Dur bir
Frenle hırsını frenle frenle
Gör bak o zaman
Ne de güzelmiş siyaset
Hele
Hele
Hele bir de sıfırla hırsını
Sıfırla sevgili siyasetçi
Ol bir Nirvana taraftarı
İşte o zaman hırslı siyasetçi
Sıyrılacaksın bütün hırslarından
Olacaksın
Hep barış ve kardeşlik yanlısı
Olacaksın
Hep akıl yönlendirmesinde siyasetçi
Akılla çözeceksin tüm sorunları
Kalmayacak çözemediğin sorun
Güller açacak seni görenin gönlünde
Taşımayacaksın asla
Kaybetme korkusu endişesi
Seçileceksin daima
Seçileceksin daima
Seçileceksin daima
Sen istediğin sürece
Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
Gönlünüz de hep alçaklarda dalgalansın
 
 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..